Basskasse - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46

Tråd: Basskasse

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    I torpedoveggen skal det være gjennomganger egnet for strømkabelen. Det kan være en gummipakning over hullene. Det er lurt å beholde den, skjær ut et hull og strekk strømkabelen igjennom, visst det ikke er hull i pakningen fra før. Da sikrer du at ikke isoleringen på strømkabelen slites av karosseriet.

Husk å strips kabelen fast i motorrommet, bort ifra varme deler på motoren. Sikringen skal være nær batteriet.

Kan du bruke spiker av noe slag på spilleren? Vær oppfinnsom å let litt rundt, kan fort hende du finner noe du kan bruke.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har snakka med en kompiss som jobber på biltema, han mente de skulle ha sånne til opelspiller, så prøver det håper på at jeg får hjelp i morra av en anna kompis som har gjort det et par ganger :P

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var det fikset for en stund siden, har bare ikke skrivd noe, men fant ikke noe hull i torpedo veggen, og vi var 3 stykk som leita. så blei ut fra panserett og inn døra (liker å tenke på det som midlertidig, men blir nok sånn alt for lenge :P)
    Men det som plager meg mest er at det ***** skiltet bråker sånn, er det en enkel måte å få det til å slutte? hører ingen ting inni bilen, men høres jo helt jævlig ut hvis man er på utsia. Også driver jeg å lurer på kondensatorer, er det virkelig nødvendig, eller klarer jeg meg fint uten?

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av larsi2358
    Da var det fikset for en stund siden, har bare ikke skrivd noe, men fant ikke noe hull i torpedo veggen, og vi var 3 stykk som leita. så blei ut fra panserett og inn døra (liker å tenke på det som midlertidig, men blir nok sånn alt for lenge :P)
    Men det som plager meg mest er at det ***** skiltet bråker sånn, er det en enkel måte å få det til å slutte? hører ingen ting inni bilen, men høres jo helt jævlig ut hvis man er på utsia. Også driver jeg å lurer på kondensatorer, er det virkelig nødvendig, eller klarer jeg meg fint uten?
    Hull i torpedoveggen skal det være, eller så hadde du jo ikke fått strøm inni coupeen i hovedsak :P Kan hende den kabelkanalen går inn bak en skjerm forran, og så inn i coupeen. Men, min tante har en slik liten Astra å der er det hull i torpedoveggen.

Å ha kondensator kan være greit, så sparer du dynamoen din for store strømsvingninger
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du skilt med hull og skruer?

Skaff deg et nytt sett med skiltholdere Lager null lyd hos meg iallefall

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får prøve på det, og se eller så vurderer jeg å prøve å teipe hele baksida med gaffateip, for å se om det hjelper xD

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •