Bilstereo hjelp! :)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 20 av 20
    Intermediate Magnus55 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    500
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bilstereo hjelp! :)

Hei! Jeg er nybegynner i dette faget. Har holdt på med Hifi i mange år, og nå som jeg er 17, og bil-alderen nærmer seg, så kommer tankene på bilstereo.

Det jeg vil med denne tråden er å finne ut litt hva slags merker som dere anbefaler. Hvordan ting gjøres. Hva som trengs, osv osv.

Har ingen bil ennå, så hva slags bil det er snakk om, vet jeg ennå ikke. Men ser for meg noe liknende Golf og Focus.
    Det jeg er ute etter er god lyd, men muligheten for skikkelig lydtrykk også.

Hvilke merker og modeller burde jeg se nærmere på. Har ikke noe budsjett på dette ennå, men ser for meg og bruke mellom 5 og 10.000kr på dette. (Kjøper gjerne brukt). Hva er å anbefale av subber, mellomtonediskanter osv. Er det nødvendig å bytte ut forsterkeren som er i bilen som standar i de fleste tilfeller?

Hvordan kobler jeg opp sub-amp i bilen dersom det er cd-spiller/forsterker bygd inn i bilen?

Mat meg med info! Vil så gjerne lære dette!

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan gjerne svare på noen av spørsmålene iallefall