Ny spiller, ny forsterker og nytt frontsett?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny spiller, ny forsterker og nytt frontsett?

Har per i dag Kicker L5 12" x2 i kasse. Disse skal selges. Skal også selge Audison LRX 1.1K. Har også en Pioneer DEH-P88RS som skal selges

Dette til fordel for å bruke kun spiller og frontsett/bakhøyttalere. Har Alpine SPX17Pro liggende klart til montering.

Trenger tips til ny forsterker og spiller. Dette skal monteres i en Camry og det er 1-din spillerslot. Jeg har ingen behov for CD eller DVD, da jeg kommer til å bruke USB-minnepenn.

Muligens ønsker jeg en liten sub, gjerne aktiv som tar liten plass.

Newcomer vegardxf sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    siden du har ett sett Alpine høyttalere, så hvorfor ikke prøve en alpine forsterker og en alpine spiller? de har jo disse uten cd-spiller i nå, har aldri tatt i en selv så vet ikke noe om hvordan de er på lydkvalitet. går egentlig utifra de bruker samme prosessorer som på andre spillere, så er nok bra lyd der
    forsterkere fra alpine har jeg hatt selv og har aldri hatt noen problemer, og har vært veldig fornøyd med lyden.
    LG 70UH700. KenKreisel x5. Velodyne EQ-Max12. Denon 3311. ATI AT1807. Rega Planar 3. PS4. HTPC. Sony BDP-S3700.

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vegardxf
    siden du har ett sett Alpine høyttalere, så hvorfor ikke prøve en alpine forsterker og en alpine spiller? de har jo disse uten cd-spiller i nå, har aldri tatt i en selv så vet ikke noe om hvordan de er på lydkvalitet. går egentlig utifra de bruker samme prosessorer som på andre spillere, så er nok bra lyd der
    forsterkere fra alpine har jeg hatt selv og har aldri hatt noen problemer, og har vært veldig fornøyd med lyden.
    Har tenkt tanken og lest litt rund om på nettet. Etter et rask søk, så ser jeg at toppmodellen til Alpine er fra 2007 desverre, og det er lite fristende å handle noe så gammelt. Jeg synes det er litt lite futt i mellomtonebassene på Alpine frontsettet, så jeg byttet til noen gamle JBL 6,5" jeg hadde liggende.

Noen som har en formening om hvilken spiller jeg bør kjøpe? Eksakt modell? Prisklasse 2-4k. iPod/Pad/Phone-funksjoner bryr jeg meg ikke om, har planer om å kun bruke USB-penn. Gjerne merkespiller.

Planen min er å ha en bilstereo som er usynlig og som spiller OK, gjerne uten sub. Jeg forventer ikke bass på linje med Kickerene mine

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •