har akuratt gått til innkjøp av en opel astra 2000mod. har planer om og bytte alle dør høyttalere og 2 stk 9x6 i hatte hyllen. noen som har erfaring med opel astra?

Har multifunksjonsratt så må ha en spiller som gjør at jeg kan beholde denne funksjonen. vet jeg må ha en overgang.

I dørene tenkte jeg og bytte diskant og mellomtoner, noen som jeg har funnet ut ikke er enkelt. Prøvde og ta av dørpanelene men er redd for og knekke noe, noen som har gjort dette før og kan gi noen tips? Planen er og kjøre disse rett på spilleren, noen som har noen og anbefale?

skal også ha 2 stk 9x6 i hattehyllen, skal kjøre disse på forsterker tenkte jeg. vil helst prøve og unngå sub men ettersom jeg er veldig bassglad så må jeg vell det. så da tenker jeg og ha en forsterker som tåler en sub og 2 stk 9x6, mulig jeg kjører en aktiv sub.

hører mest på techno og dubstep. budsjett er ikke fastsatt enda. noen som har gjort en dette før som har noen tips? snakket med de på bilradiospesialisten og de sa jeg måtte ha 6,4" høyttalere i dørene og mest sannsynlig utforing til disse.