Audison LRx 6.9 6-kanals forsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audison LRx 6.9 6-kanals forsterker

Hei

Har kjøpt en LRx 6.9 og lurte litt på om noen her kjenner til om denne forsterkeren er glad i MYE strøm? Denne har en A klasse del og en B klasse del... Som kjent trekker A klasse mer strøm en C...Men så blir kansje A delen koblet opp på componentsett i dørene... Vil denne fortsatt trekke mye strøm på et 6" sett?

Fikk forsterkeren til en ok pris brukt og skal ha et frontsett samt 2x12" subber som jeg enda ikke har kjøpt inn. Kjenner produktet fra før av i den forstand at jeg mener denne har en fin hifi lyd og er kvalitet...Men mer kjenner jeg ikke til disse...Noen som har erfaringer med disse ampene?

Newcomer vegardxf sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    disse liker mye strøm ja. men dette kommer selvfølgelig ogso ann på hva du skal koble til. om du bare skal koble til det 6" settet trekker det ikke så mye strøm at du vil merke noe av det. har bilen din batteri forran eller bak? om du har det forran vil jeg anbefale deg og kjøpe ett ekstra batteri og ha bak. slipper unnda en hel del spenningsfall da når subbene slår
    og ja, disse har fin lyd
    LG 70UH700. KenKreisel x5. Velodyne EQ-Max12. Denon 3311. ATI AT1807. Rega Planar 3. PS4. HTPC. Sony BDP-S3700.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vegardxf
    disse liker mye strøm ja. men dette kommer selvfølgelig ogso ann på hva du skal koble til. om du bare skal koble til det 6" settet trekker det ikke så mye strøm at du vil merke noe av det. har bilen din batteri forran eller bak? om du har det forran vil jeg anbefale deg og kjøpe ett ekstra batteri og ha bak. slipper unnda en hel del spenningsfall da når subbene slår
    og ja, disse har fin lyd
    Har batteriet forran i min Space Star (MPV). Vil være upraktisk å legge et normalt batteri også bak, men kansje jeg kan finne et likt det jeg har i 200sxèn...Det er et mye mindre fysisk batteri... Kan gjemme dette i reservehjulsbrønnen vil jeg tro.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •