Navigasjon til vw Touran.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Navigasjon til vw Touran.

Jeg har en touran 2008 mod som jeg nettopp har kjøpt. Stereo`en som sitter der i dag er en "pilnavigasjon" og har lyst til å bytte denne ut med noe bedre.
    Derfor spør jeg her om noen av dere har noen tips og komme med.
    Har også et ønske om at den skal kommunisere med c-bussen i bilen.
    Vil også ha muligheten til 2 skjermer i nakkestøttene.
    Har sett litt på denne Pioneer AVIC-F930BT - Bilradiospesialisten - Bilnavigasjon - Fastmontert
    Jeg ringte og hørte litt om spilleren også, men han jeg snakket med kunne ikke så mye om denne spilleren. Når jeg spurte om det gikk og styre varmeapperatet via spilleren, kunne han ikke svare på det. På linken er det et bilde ang. dette...noen som vet litt mer om dette?

Ellers er jeg åpen for tips
    Håper noen kan hjelpe meg litt her.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde samme problemstilling da jeg kjøpte en Touran 2007-modell for 2 år siden. Byttet originalspilleren med Zenec ZE-NC2010. Kjøpte den hos Bilradiospesialisten (men fant den ikke der nå lenger). Den er en av få spillere som kommuniserer bra med can-bussen. Har full styring fra knapper på rattet og informasjon i instrumentpanelet (navigasjon, radiokanal, sang osv.) Det gikk ikke an med andre spillere (fra f.eks. Pioneer). Dette har kanskje endret seg nå. Har mulighet for å koble til ipod ved kobling i hanskerommet, men har brukt mest sd-kort med mp-3 låter. Den viser dessverre ikke albumgrafikk. Telefontilkobling med blåtann fungerer utmerket, også navigasjon. Har ikke koblet til eksterne skjermer, men det det skal være mulig.

Styring av varme via spilleren tror jeg er avhengig av at funksjonen finnes i can-busen fra før.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for litt info.
    Ser at de selger denne hos bsbildeler.BS Bildeler
    Er litt dyrere enn pioneer, men zenec har jo også blåtann od denne modulen til pioneer koster jo 3000-4000kr.
    Trur fremdeles ved bruk av pinoeer`en mister man mye informasjon på FIS displayet, hvertfall på en 2008 mod touran.
    Luerer litt på kvaliteten på zenec spilleren, siden jeg ikke har hørt noe særlig om denne før.
    Zenec står først på listen nå, men hvis noen har noen erfaringer med andre spillere som passer bra med canbuss`en til touran. Er det bare og komme med forslag

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Goosewater
    Hadde samme problemstilling da jeg kjøpte en Touran 2007-modell for 2 år siden. Byttet originalspilleren med Zenec ZE-NC2010. Kjøpte den hos Bilradiospesialisten (men fant den ikke der nå lenger). Den er en av få spillere som kommuniserer bra med can-bussen. Har full styring fra knapper på rattet og informasjon i instrumentpanelet (navigasjon, radiokanal, sang osv.) Det gikk ikke an med andre spillere (fra f.eks. Pioneer). Dette har kanskje endret seg nå. Har mulighet for å koble til ipod ved kobling i hanskerommet, men har brukt mest sd-kort med mp-3 låter. Den viser dessverre ikke albumgrafikk. Telefontilkobling med blåtann fungerer utmerket, også navigasjon. Har ikke koblet til eksterne skjermer, men det det skal være mulig.

Styring av varme via spilleren tror jeg er avhengig av at funksjonen finnes i can-busen fra før.
    hva med 3d funksjonen av byggninger og fjell som de skryter av,fungerer dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MrTiger
    hva med 3d funksjonen av byggninger og fjell som de skryter av,fungerer dette?
    3D bygninger fungerer fint i de områdene der slike data finnes. Får et helt ok simulering av virkeligheten..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •