Kjøpt bil... :) - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 91
    Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av commodus
    Hva med og skjerpe seg litt nå....makan til barnslig oppførsel! hva med litt normal høflighet!?

BTW så var bilen Rålekker!!! og stereoen ser da ikke gal ut den! Selv ville jeg hatt subbene vent bakover, ikke oppover=)
    Men soundstream er fett det! gode subber hvertfall!
    Takk :-D
    Var ikke jeg som bygde det, men hvorfor ville du hatt de vent bakover og ikke oppover?

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lolas
    Ny motor? :-D Hvilken ?:twisted:
    Heh den gamle gjekk til H*** :P så skifter fra 1.6 bensin til 1.9 TDI 150 Har fått lokale verksted til og finne motor så har eg kompiser som skifter den for meg for noen kasser pils..

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brusveen
    Heh den gamle gjekk til H*** :P så skifter fra 1.6 bensin til 1.9 TDI 150 Har fått lokale verksted til og finne motor så har eg kompiser som skifter den for meg for noen kasser pils..
    Ah heldig du Skulle gjerne gjort det samme, hehe :twisted:

Må du skifte noe mer enn selve motoren da siden det blir en del mer hk? Og at du skifter fra bensin til diesel?

Hva tror du det kommer på tilsammen uten kassene med pils? :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kul bil. Kanskje litt upraktisk bagasjerom. Men eg er ikkje i tvil om at du har mykje betre lyd i bilen din enn eg har i min

Newcomer Boyka sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil bare si gratulerer med bil! og ingenting er bedre en at du selv er fornøyd!
    kom seg betraktelig med ny "plastikk"!

Men til deg NTD12tannoy, vis du tror Focal er dritt så har du vært svært uheldig med din opplevelse, enten total feil innstalasjon og forsterkeri til å drive dem med. Focal er noe av det bedre man får i prisklassen under 10'000.- av komp.høyttalere så fremt man har amper til å drive det skikkelig og innstalasjonen er god!

Mvh

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Boyka
    Vil bare si gratulerer med bil! og ingenting er bedre en at du selv er fornøyd!
    kom seg betraktelig med ny "plastikk"!

Men til deg NTD12tannoy, vis du tror Focal er dritt så har du vært svært uheldig med din opplevelse, enten total feil innstalasjon og forsterkeri til å drive dem med. Focal er noe av det bedre man får i prisklassen under 10'000.- av komp.høyttalere så fremt man har amper til å drive det skikkelig og innstalasjonen er god!

Mvh
    Var ikke sånn ment. Focal er utrolig overpriset i forhold til den lyden du får. Men kan jo hende det er dyrt å importere også. Jeg synes ikke det var overbevisende i allefall. Det var fullt av Infinity-forsterkere. 2 bare så det er sagt.

Intermediate roeng2 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    857
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lolas, gratulerer med ny bil og anlegg.

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah heldig du Skulle gjerne gjort det samme, hehe :twisted:

Må du skifte noe mer enn selve motoren da siden det blir en del mer hk? Og at du skifter fra bensin til diesel?

Hva tror du det kommer på tilsammen uten kassene med pils? :-D
    Motoren i seg sjølv koster Rundt 15\20 har ikkje fått eksakt pris enda kjem ann på km stand osv..

Det er faktisk ein del ting som må gjøres hugser ikkje alt i farta da meg og bil er som damer og bil.. heh men må ivertfall tømme heile systemet for bensin også måtte det gjøres eit eller anna med bensintanken for og få vekk bensinsen (dem sa eit eller anna :P) også var det nokon små endringer med ledningsnettet og noko clutch greier men ikkje store jobben (trur eg :P) dog er det det om verkstedet finner ein motor med lav km stand da dem hadde ein på 180000 km for hand.. men vill lavere km stand rundt 100 130 om ikkje eg finner det i diesel så blir det og gå for den størte bensin motoren tenkt og gjøre noko med motoren din? etter erfaring så veit eg at denne motoren er "litt" for liten for boraen (er ikkje ein råkjørere men merka at nokon gonger skulle bilen hatt eit par ekstra hester :P

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brusveen
    Motoren i seg sjølv koster Rundt 15\20 har ikkje fått eksakt pris enda kjem ann på km stand osv..

Det er faktisk ein del ting som må gjøres hugser ikkje alt i farta da meg og bil er som damer og bil.. heh men må ivertfall tømme heile systemet for bensin også måtte det gjøres eit eller anna med bensintanken for og få vekk bensinsen (dem sa eit eller anna :P) også var det nokon små endringer med ledningsnettet og noko clutch greier men ikkje store jobben (trur eg :P) dog er det det om verkstedet finner ein motor med lav km stand da dem hadde ein på 180000 km for hand.. men vill lavere km stand rundt 100 130 om ikkje eg finner det i diesel så blir det og gå for den størte bensin motoren tenkt og gjøre noko med motoren din? etter erfaring så veit eg at denne motoren er "litt" for liten for boraen (er ikkje ein råkjørere men merka at nokon gonger skulle bilen hatt eit par ekstra hester :P
    Åja det hørtes ikke så billig ut så det blir nok ikke gjort på denne bilen nei
    Nei det er ikke så mye å gjøre med en 1.6, men luftfilter og effektanlegg er på så det hjelper litt Motor skal være i neste bil, nå er det anlegg og billigere forsikring for en 18 åring

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og takk til dere andre

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og takk til dere andre
    fantastisk bra nattbilde.

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ntd12tannoy
    fantastisk bra nattbilde.
    +1

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ryddet vekk en del "støy" og ufine kommentarer i tråden.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Active commodus sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk :-D
    Var ikke jeg som bygde det, men hvorfor ville du hatt de vent bakover og ikke oppover?
    Også ville jeg hatt den litt lavere! Angående subbene, er det rett og slett 10 ganger finere at de peker bakover! Er bilen godt isolert eller? dempematerialer og sånt...

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av commodus
    Også ville jeg hatt den litt lavere! Angående subbene, er det rett og slett 10 ganger finere at de peker bakover! Er bilen godt isolert eller? dempematerialer og sånt...
    Syns det er fint slik det er jeg
    Vil si den er god isolert ja Dempematter her og der

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv om jeg har null peiling på bil, så så dette smooth ut. Veldig pent og stilig! :-D
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Active
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget pen bil Gjorde seg med ny styling Anlegge ser awsome ut!. Ser du har en laptop baki. Får du bilde på Pioneern i front fra den? Eller hvordan bruker du den?
    Sonos Faber Venere 3.0 - Sonos Faber Cremona senter - Onkyo Tx-nr809 - Emotiva XPA-2 - Holton NXV-300r2(under produksjon)
    DIY Prosjekter:
    LJM L25D stereo forsterker med tube bufferer.
    Holton NXV-300R2
    Wolfson 8740 DAC

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jørgensolvik
    Meget pen bil Gjorde seg med ny styling Anlegge ser awsome ut!. Ser du har en laptop baki. Får du bilde på Pioneern i front fra den? Eller hvordan bruker du den?
    Det stemmer

Har en 7" skjerm i dash som jeg får bilde på fra pcen, og har også 4 ekstra skjermer, 2 til bak nakkestøtter og 2 jeg kan plassere hvor jeg vil også som får bilde fra pc

Her er et gammelt bilde så du kan sjimte skjermene

Active
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nice menne vet du hvordan Laptopen er satt opp? Hvordan den er koblet slik at den ikke stjeler strøm mens bilen er slått av? må være ett eller annet rele som kutter strømmen til 12v laderen. når man slår av og på bilen.

Har tenkt å sette inn en pc selv i bilen slik at den kan konstant være tilkoblet kjørecomputeren og kan se feilmld evt alt annet live på min pioneer.
    Sonos Faber Venere 3.0 - Sonos Faber Cremona senter - Onkyo Tx-nr809 - Emotiva XPA-2 - Holton NXV-300r2(under produksjon)
    DIY Prosjekter:
    LJM L25D stereo forsterker med tube bufferer.
    Holton NXV-300R2
    Wolfson 8740 DAC

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jørgensolvik
    Nice menne vet du hvordan Laptopen er satt opp? Hvordan den er koblet slik at den ikke stjeler strøm mens bilen er slått av? må være ett eller annet rele som kutter strømmen til 12v laderen. når man slår av og på bilen.

Har tenkt å sette inn en pc selv i bilen slik at den kan konstant være tilkoblet kjørecomputeren og kan se feilmld evt alt annet live på min pioneer.
    Vel.. når jeg skrur spilleren min helt av, så forsvinner strømmen på pcen også. Mer vet jeg ikke

Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •