Kjøpt bil... :) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 91
    Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tusen Takk for alle de fine komplimentene av bilen min, og så og si ikke et eneste av stereoen som jeg ville vise her på AV-forum..

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bransjeaktør Joakim Skovlund sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjør jammen godt å få lese meldinger fra folk som mest sannsynlig ikke har oppnådd en sjit og heller ikke har særlig peiling på det de prøver å rakke ned på! Utrolig hva enkelte klarer å vrenge av seg av dritt når noen har fått seg noe de synes er kult og deler bilder av gleden sin... Nei, ikke alle har samme smak, ikke alle som liker tuppeware eller tyskerstål, men har dere noe å vise til selv? Neppe...

Grattis til trådstarter med tøff bil og kul stereo! Kanskje den også låter bra? Hvem vet... Men uansett moro at noen fortsatt tør og GIDDER å legge ut noe i denne kategorien, for kan ikke si det er mye å skryte av ellers på bilfronten her...

Ahh, det var deilig med litt søndagsoppgulp! :twisted:

Active YeOlde sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er ikke dette et hifi forum? grattis med ny bil og alt, men håper virkelig ikke news feeden på forumet blir fylt opp med folk som kjøper ny bil, sofa eller hund

Newcomer Gargamel_Grusom sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av YeOlde
    er ikke dette et hifi forum? grattis med ny bil og alt, men håper virkelig ikke news feeden på forumet blir fylt opp med folk som kjøper ny bil, sofa eller hund
    Nå er vel denne tråden i underkategorien AV i bil, så den er vel grei skulle jeg tro.

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lolas

Grattis med bil har samme bil sjølv dog er den heilt original :P

Eit tips Pass på bilen godt biler som det derre er veeeeeldig populære og når du har posta så mykje om den her på forumet så må du passe godt på den

Men lykke til med "ny" bil du har ivertfall kjøpt ein bil med god konfort

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brusveen
    Grattis med bil har samme bil sjølv dog er den heilt original :P

Eit tips Pass på bilen godt biler som det derre er veeeeeldig populære og når du har posta så mykje om den her på forumet så må du passe godt på den

Men lykke til med "ny" bil du har ivertfall kjøpt ein bil med god konfort
    Godt tips.

Sjekk denne saken angående det der Ribbet bil

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et nytt bilde til alle plastichaters

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow! Må si det ble en flott bil til slutt Er selv Vag fan og har en stk VW Caravelle med anlegg og en Golf MK1 med motor

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann! Dette ble meget bra! Dette likte jeg virkelig. Da ble det en flott drøm inatt også. En liten utstyrsliste hadde vært noe, sånn at vi kan lese litt om f.eks subbene osv... Har selv bil med stereo, men ikke like tøff som denne. Har selv komplett JBL-oppsett i min Mercedes. Spiller mer en bra nok for min del. Video'en din var bra filmet, artig med displayet også! Volkswagen er fin å bygge anlegg i, spes Golf 2 da lyden går rett inn i karosseriet. Ta godt vare på den, og hold den for Gud's skyld i garasje som er låst da du setter den fra deg!!! Flott bilder. Ha en fin kveld videre, da. :-)

EDIT: HUSK Å TA BORT SIFRENE PÅ REG-NUMRET DA DU HAR EN SÅNN BIL! MAN KAN ALDRI VÆRE FORSIKTIG NOK MED HVEM SOM PLUTSELIG FINNER UT HVOR BILEN ER OG DEN BLIR FRASTJÅLET.

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ntd12tannoy
    Heisann! Dette ble meget bra! Dette likte jeg virkelig. Da ble det en flott drøm inatt også. En liten utstyrsliste hadde vært noe, sånn at vi kan lese litt om f.eks subbene osv... Har selv bil med stereo, men ikke like tøff som denne. Har selv komplett JBL-oppsett i min Mercedes. Spiller mer en bra nok for min del. Video'en din var bra filmet, artig med displayet også! Volkswagen er fin å bygge anlegg i, spes Golf 2 da lyden går rett inn i karosseriet. Ta godt vare på den, og hold den for Gud's skyld i garasje som er låst da du setter den fra deg!!! Flott bilder. Ha en fin kveld videre, da. :-)

EDIT: HUSK Å TA BORT SIFRENE PÅ REG-NUMRET DA DU HAR EN SÅNN BIL! MAN KAN ALDRI VÆRE FORSIKTIG NOK MED HVEM SOM PLUTSELIG FINNER UT HVOR BILEN ER OG DEN BLIR FRASTJÅLET.
    Takk for det

Utstyrsliste skal du få

Pioneer DEH-P8600MP w/ip-rca extension(aux) - Vurderer å bytte til Pioneer 2-din (AVH-8400BT)
    Soundstream TR800/5 amplifier
    Soundstream Van Gogh 6.5" 2 Way Component Set
    Soundstream(3x) Van Gogh 10" subwoofers
    Soundstream(3x) Grills
    Soundstream(4x) 7" 16:9 LCD
    Soundstream 5 farad Capacitor

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm mine innlegg har vist en tendens til og forsvinne i det siste her inne :P

Men som sagt lekker bil og som ntd12 nevnet lurt og sladde til skiltene da biler som dette er veldig populært hos folk som ikkje har heilt ærlige hensikter :roll:

kanskje det står her tidligere men hvilke "model" er det? 1.6? bensin disel?

Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Også den som hadde så stort og fint bagasjerom!
    Nei nå følgte jeg meg plutselig som en gammel familiefar :lol:

Ser ut til å være seriøst med lyd her ja, er det tunet for å imponere kidsa med mest mulig dunk eller er SQ i høysetet?

Vært morsomt med mer info om carputeren og dens muligheter samt hvordan DSP blir brukt.

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm mine innlegg har vist en tendens til og forsvinne i det siste her inne :P

Men som sagt lekker bil og som ntd12 nevnet lurt og sladde til skiltene da biler som dette er veldig populært hos folk som ikkje har heilt ærlige hensikter :roll:

kanskje det står her tidligere men hvilke "model" er det? 1.6? bensin disel?
    Er en 2001 mod highline med desverre en 1.6 bensin .. Forsikring koster vet du, med full kasko og inkl mine 50% så må jeg alikevel ut med 15-20k i året

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av norcad
    Også den som hadde så stort og fint bagasjerom!
    Nei nå følgte jeg meg plutselig som en gammel familiefar :lol:

Ser ut til å være seriøst med lyd her ja, er det tunet for å imponere kidsa med mest mulig dunk eller er SQ i høysetet?

Vært morsomt med mer info om carputeren og dens muligheter samt hvordan DSP blir brukt.

Dette er en tidligere demobil for Soundstream, så denne er spesialbygget og bygget for SQ.

Carputer styres via 7" indash touch skjerm og mikrofon. Carputeren startes opp ved en skjult knapp foran på dashbordet. Det følger med hele 4 stk 7" skjermer for nakkestøtter og solskjermer.

Det har også vært GPS og full pakke på pcen tidligere, men dette er nå borte.
    Det er en Dell Inspirion 8600 med hele 1GB Minne, 120GB Hardisk!!! :twisted:
    Men er greit nok det til å stappe full med musikk og filmer til ferjekøer osv
    Er også en god DAC gjennom USB som hjelper til med kvaliteten fra pcen.

Men har nevnt tidligere at jeg har tenkt på å bytte til Pioneer AVH-8400BT, så da blir den nok mindre brukt. Pga funksjonalitet, utsende i dashbordet og pcen har noen år på seg (ødelagte knapper, batteriet er dødt for lenge siden, så jeg kan f.eks ikke starte bilen om pcen er på uten at den blir slått av)

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott bil, er glad i VAG

Ble mye mer clean look med ny "plastikk", den forrige var litt for mye :wink:

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lolas
    Et nytt bilde til alle plastichaters

Ser ut som noe jeg kunne kommet frem til i NFS, nice

Er glad jeg ikke har lappen, for bli-hobby i tillegg hadde blitt altfor dyrt for meg.. Lotus Elise + Ferrari + stylet bil til å frakte stæsj i + + + uff
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe å bry seg om dette, Lolas. Ikke alle som er like bevandret når det gjelder hva som faktisk leveres fra fabrikk
    Tenker da på looken på bilen din, som jeg er enig i at er mye bedre nå enn da du kjøpte den.

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lola: mitt tips ignorer han

tilbake til emne:
    Da har du sørem meg samme bil som meg skal sjølv montere stereo med tiden i min bil må bare fått satt i den nye motoren og få pengene på plass :twisted:
    Ny motor? :-D Hvilken ?:twisted:

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0