Iphone/Spotify til Navi TNS510

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer linsti sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Iphone/Spotify til Navi TNS510

Har prøvd å koble iphone til anlegget med USB, men det virker ikke. Må man ha spesielt utstyr til for at det skal virke.
    Fungerer fint med AUX, men ønsker å kunne bruke rattkontroll til å bytte låter.

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av linsti
    Har prøvd å koble iphone til anlegget med USB, men det virker ikke. Må man ha spesielt utstyr til for at det skal virke.
    Fungerer fint med AUX, men ønsker å kunne bruke rattkontroll til å bytte låter.
    Når du bruker Ipod-funskjonen på Ipod/Iphone skal dette fungere med USB men på Spotify fungerer det ikke, har testet dette i en Ford Kuga nylig. Dette fungerer selvsagt ikke dersom det er en aftermarket spiller som ikke er samkjørt med knappene på rattet noe jeg regner med at du har.

Newcomer linsti sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av redline
    Når du bruker Ipod-funskjonen på Ipod/Iphone skal dette fungere med USB men på Spotify fungerer det ikke, har testet dette i en Ford Kuga nylig. Dette fungerer selvsagt ikke dersom det er en aftermarket spiller som ikke er samkjørt med knappene på rattet noe jeg regner med at du har.
    Spilleren er ettermontert, men er orignalt utstyr til bil merket. Kan bruke volum knapp, samt mode.

Bruker kun spotify, så da må jeg vel belage meg på å bruke aux.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •