Montering av subwoofer i Volvo v70 07mod med HU-650 anlegg!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Montering av subwoofer i Volvo v70 07mod med HU-650 anlegg!

Jeg vil gjerne få tips og muligheter for hvordan jeg kan koble opp en subwoofer i bagasjerommet, hvor jeg kan dra kabelen og hvordan jeg skal koble dette til.. Så trenger nesten ett skjema som sier step-to-step!

Spurte Bilia om det var mulig å koble en subwoofer til dette standard anlegget.. Dei sa det ikkje var mulig men har lest om mange som har gjort det.. Men veit ikke hvordan, så plis hjelp! og evt koble til en usb eller aux kanal inn på dette anlegget?

Visst du har forslag til subwoofer og evt en ny "cd-spiller" som passer perfekt, eller passende bra!

Setter pris på alle svar!

- David (Volvo mannen)

Newcomer El_Myrum sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DavidSolheim
    Jeg vil gjerne få tips og muligheter for hvordan jeg kan koble opp en subwoofer i bagasjerommet, hvor jeg kan dra kabelen og hvordan jeg skal koble dette til.. Så trenger nesten ett skjema som sier step-to-step!

Spurte Bilia om det var mulig å koble en subwoofer til dette standard anlegget.. Dei sa det ikkje var mulig men har lest om mange som har gjort det.. Men veit ikke hvordan, så plis hjelp! og evt koble til en usb eller aux kanal inn på dette anlegget?

Visst du har forslag til subwoofer og evt en ny "cd-spiller" som passer perfekt, eller passende bra!

Setter pris på alle svar!

- David (Volvo mannen)
    Hei!

Jeg har selv en S60 som jeg kjøpte en høy til lav omformer som ble koblet til bakhøyttalerene. Dette er snarveien for å få et lavsignal bak til forsterker, men ikke den beste. Har du et greitt budsjett kan bluepowers HU være midt i blinken. Denne har jeg montert selv for 5 min siden, den er så og si plug and play, og derfra kan du strekke en egen subkabel bakover. V70 har en originalsub, men det er mulig det forutsetter HU-850. Jeg vil anbefale deg å sjekke volvoforum både i norge og sverige, der finnes garantert tråder om dette emnet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av El_Myrum
    Hei!

Jeg har selv en S60 som jeg kjøpte en høy til lav omformer som ble koblet til bakhøyttalerene. Dette er snarveien for å få et lavsignal bak til forsterker, men ikke den beste. Har du et greitt budsjett kan bluepowers HU være midt i blinken. Denne har jeg montert selv for 5 min siden, den er så og si plug and play, og derfra kan du strekke en egen subkabel bakover. V70 har en originalsub, men det er mulig det forutsetter HU-850. Jeg vil anbefale deg å sjekke volvoforum både i norge og sverige, der finnes garantert tråder om dette emnet.

Tusen takk! Trur jeg skal få Bilia Gol til å sjekke og evt montere for meg
    Vil ha en sub som bråker Fordi anlegget er allerede mer enn bra nok, men mangler feelingen av bassen Og ikke minst ha en usb inngang!
    Du hjalp meg mye! Takk

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •