Spørsmål ang subkasse

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål ang subkasse

Hei folkens,

Jeg skal bygge lukket subkasse til 2 stk Pioneer TS-W259S4(10"). Med subbene følger det med anbefalte mål for en lukket kasse. Problemet er at nesten ingen kasser passer i bagasjerommet til en audi 80.. Så spørsmålet mitt er:
    Kan jeg leke meg litt rundt og endre målene for lengde/bredde/høyde så lenge jeg ender på anbefalt volum(22liter for ett element)? og hvor lang avstand bør jeg ha fra baksiden av elementet til "bakveggen" av kassa? Jeg ønsker nemlig så liten dybde som mulig.

Takknemlig for svar..:-)

Newcomer RfR sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan bare leke deg så mye du vil, så lenge volumet beholdes. Element bør ha et par cm klaring fra bakveggen så ikke magneten tar borti bakveggen. Husk å legg til et par liter for å kompensere for literene elementet stjeler.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RfR
    Du kan bare leke deg så mye du vil, så lenge volumet beholdes. Element bør ha et par cm klaring fra bakveggen så ikke magneten tar borti bakveggen. Husk å legg til et par liter for å kompensere for literene elementet stjeler.
    Takk for kjapt svar!
    Ett kjapt spørsmål til. Bør jeg montere skillevegg i kassen for å separere elementene? Har en 4-kanals forsterker, hvor jeg har to separate gain kontrollere som hver styrer to kanaler. Skal kjøre hvert element på hver sin kanal, men de vil være gainet 100% likt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •