Bilstereo m/USB,SD,AUX & BT

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bilstereo m/USB,SD,AUX & BT

Hei, jeg er på jakt etter en bilstereo som har både USB, AUX og minnekortleser, samt BT.

Vet at det finnes enkelte modeller som er BT-ready (som f.eks Kenwood KDC5751SD), og som da trenger en ekstra BT modul, men jeg ville helst hatt en stereo som hadde alt innebygd.

Dersom noen har tips om modeller som har all den etterspurte funksjonaliteten (helst under 4K), tas dette vel imot

etc

Newcomer Cruze sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trenger du egentlig minnekortleser da du har USB? Tenk på hvor mye du kommer til å bruke sd-kort i bilen? Til hva? Musikk legger du enkelt og greit inn på minnepenn og kobler til i bilen.

Men til spilleren, det er spillere som har innebygd sd og bt samtidig! Jeg vet om en god, men den mangler drivverk, men du har ikke skreve at du trenger det såå; Pioneer MVH-8300BT
    Så om du ikke trenger cd-spiller er den nok den rette for deg

Om du skal ha drivverk også, i tillegg til minnekortleser, usb og aux, så er nok det du linket til selv den beste løsningen...

Men uansett vil jeg be deg tenke deg godt om; trenger du virkelig minnekortleser? Jeg anbefaler deg til å kjøpe denne (uten minnekortleser); Kenwood KDC-BT61U
    Den er en kjempegod spiller du ikke kommer til å bli misfornøyd med!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar. Sannsynligvis dropper jeg SD-kravet, da dette ser ut til å være en tricky kombo...

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MVH-8300BT Bluetooth digital mediemottaker med 3-tommers skjerm (2011-modell) - Pioneer Bilstereo - CD spiller

Ipod/Iphone, usb, aux, sd OG bt, dog ikke cd spiller (men hvem bryr seg om cd i disse dager :razz: )

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •