Anlegg i Audi A6 stasjonsvogn

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 17 av 17
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anlegg i Audi A6 stasjonsvogn

Heisann!

Fruen har no overtalt meg til å montera eit betre anlegg i min Audi A6 95 mod stasjonsvogn.

Eg har frå før ein JBL 2 kanals forsterkar og ein BM 4 kanals. Er ikkje sikker på fullt namn og effekt på dei, men det kan eg sjekka. Men har dreve 2x12" i båten min med JBLen og 2x6.5" fulltone og 2x 6x9 med BMen. Meiner JBLen er ganske god. Så tenkte å bruka desse.

Fruen insisterer på sub, så eg tenkte nytt frontsett og subkasse i første omgang. Kanskje nye høgtalarar bak og. Lydkilden er ein par år gamal sony, av den ikkje alt for dyre sorten.

Vil ikkje fylla heile bagasjerommet med anlegg, viss det ikkje går an å ta ut utan for mykje mikkmakk.

Er det nokon som kan anbefala noko til meg? Budsjettet er så lite som mogleg, og eg kjøper lika gjerne brukt...

P.s. Nokon som veit om eg må ta ut heile "dekselet/foringa" i døra for å montera nye høgtalarar?Og er dette i såfal vanskeleg/mykje arbeid?
    Det ser forresten ut som det er 5 1/4" komponentsett framme, som er festa med 3 skruer.

Bør eg trekkanye kablar? Og bør eg køyra forsterkar på frontsettet og, eller held det med spelaren?

Mange spørsmål her, men håpar nokon kan hjelpa med detta, då eg aldri har montert anlegg i bil før...

Active bruker123 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må riktig nok være registrert for å se tråden, men denne tråden om A6 Avant er veldig fin:

€€ BILSTEREOFORUMET €€

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bruker123
    Må riktig nok være registrert for å se tråden, men denne tråden om A6 Avant er veldig fin:

€€ BILSTEREOFORUMET €€
    Fant ikkej tråden. Stod eg kunne lesatråder utan å vera medlem, men greide ikkje finna den...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her var det lite respons...

Skal forresten hjelpa ein kamerat å montera eit ok anlegg i ein Galant og. Reknar med det stort sett er same procedure...?

Ingen som har peil. på kva eg treng for å få satt inn eit greit anlegg i bilen min?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hjelp!

Vil gjerne ha anlegget på plass før ferien...

Active bruker123 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikkje mykje liv her...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det absolutt INGEN som har peiling?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hmm

Vist du ikke skal ha det mest Brutale så passer vel denne godt

BS Bildeler
    BS Bildeler

En kompis av meg har disse , å det er vel Bra for en så liten Prisklasse . Men Vist du Tenker noe Brutalt , så Anbefaler jeg 1x18 Ground Zero eller 4

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mkx
    Vist du ikke skal ha det mest Brutale så passer vel denne godt

BS Bildeler
    BS Bildeler

En kompis av meg har disse , å det er vel Bra for en så liten Prisklasse . Men Vist du Tenker noe Brutalt , så Anbefaler jeg 1x18 Ground Zero eller 4
    2x Nuclear 12" fra Ground zero er brutalt nokk i massevis... 1 slik kommer til å spille veldig bra
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm, skal sjekka kva forsterkarar eg har til rådighet neste veka. Så håper eg nokon av dere har peiling på om dei er brukande.

Nokon som kan anbefala eig rimeleg, men brukande frontsett?

Bør eg ha forsterkar på det, eller er det greit å køyra det på spelaren?

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alpine Type R forran og bak, med 4ch forsterker.. Det fungerer ypperlig!!!
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje det skal testast då! Kva ligg prisen på? Har jo ein 4-kanals BM forsterkar.

Bør eg legga inn sånn demingsmateriale i døra? Har høyrt at det skal gi mykje betre lyd med sånne enkle sett...

Off, ser for meg at dette er mykje arbeid å kopla opp.

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Kanskje det skal testast då! Kva ligg prisen på? Har jo ein 4-kanals BM forsterkar.

Bør eg legga inn sånn demingsmateriale i døra? Har høyrt at det skal gi mykje betre lyd med sånne enkle sett...

Off, ser for meg at dette er mykje arbeid å kopla opp.
    Personlig ville jeg dempa hele bilen. Alle dørene, taket og bagasjen.. Du får tak i sånn 10mm dempeplater du kan lime på innsiden av døra. Dempet bil v.s udempet bil er som natt å dag når det gjelder lydkvalitet.

Er usikker på prisen, men vil tippe ett sted mellom 1700 og litt over 2000,- men er du flink til å prute så betaler du nokk ikke full pris.

Focal har noen sett som virkelig har lydkvalitet, men da må du nokk opp i 3500kr ++++ Så alpine vil gi mye for pengene til prisen å være.

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då blir eg nok å testa Alpine. Vil oppgradera anlkegget i bilen, men veit ikkje om eg skal ha bilen i meir enn 2 år. Så vil helst investera minst mogleg pengar og tid...

Er det vanskeleg å fjerna dørpolstringa osv for å montera?

REKNAR MED DET ER Å TREKKA STRAUMKABEL FRÅ BATTERI BAK TIL FORSTERKARAR UNDER BAGASJEROM, TREKKA SIGNALKABLAR FRÅ SPELAR TIL FORSTERKARAR OG HT-KABEL DERIFRÅ TIL ALLE HT + SUB SOM ER GREIAST...?

Oi! Caps

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Då blir eg nok å testa Alpine. Vil oppgradera anlkegget i bilen, men veit ikkje om eg skal ha bilen i meir enn 2 år. Så vil helst investera minst mogleg pengar og tid...

Er det vanskeleg å fjerna dørpolstringa osv for å montera?

REKNAR MED DET ER Å TREKKA STRAUMKABEL FRÅ BATTERI BAK TIL FORSTERKARAR UNDER BAGASJEROM, TREKKA SIGNALKABLAR FRÅ SPELAR TIL FORSTERKARAR OG HT-KABEL DERIFRÅ TIL ALLE HT + SUB SOM ER GREIAST...?

Oi! Caps
    Vell, HT kablene som skal inn i døra kan være litt trøblete siden det gjerne skal se pent ut å alle kablene skal være skjulte. Å ta av dørtrekkene på en slik vet jeg ikke så mye om, men jeg vil tro det bare er å ta av alle skruene som er, å så løfte trekket oppover, kan være noen klips innafor der også, så det kan være greit å være litt forsiktig så du ikke ødelegger di.. Vi har en Audi a4 sedan som jeg skal bytte frontsett på snart, så om jeg gjør det før du begynner så kan jeg jo fortelle helt 100% hvordan det gjøres. Trekke strøm å signalkabel er en enkel jobb, bare husk å skru fast en ekstra jording inn i karoseriet direkte fra batteriet.

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, hadde vert glimrande å få tips på korleis eg gjer det. Setter pris på hjelpa.
    Har kopla opp eit anlegg i båten, men der var det mykje friare når det gjaldt inbygging. Sleit voldsomt med lyden, før eg fekk jorda spelaren rett på batteriet i stadenfor sikringskapet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •