Hei

Jeg har en 2002 Seat Leon med en Pioneer DEH-P7600 spiller og originale ht i front. Jeg synes disse spiller veldig godt - men som de fleste her inne kjenner til, det kan alltid blir bedre, eller mer.

Saken er som følgende; Jeg har en Blaupunkt 4/3/2 kanals forsterker liggende som jeg kunne tenkt meg å bruke for å få litt mer lyd. Specs: Blaupunkt GTA 450

Det jeg sånn rent umiddelbart ser for meg er to alternativer:

Kjøpe nytt komponentsett i front som jeg driver med forsterkeren. Ankepunktet er at jeg er rimelig fornøyd med lyden i front som den er, og at å skifte front-ht vil bli en halvstor operasjon.

Alt.2 er å kjøpe et par gode 6x9 og montere i hattehyllen. Dette vil være en kjapp og enkel løsning som gir mer lyd. Jeg er fullt klar over "står ikke med ryggen til på en konsert" og lignende mot-argumenter for høyttalere i hattehyllen fra min "karriere" som bilstereoenusiast i 18-årsalderen, hehe.

Hva sier dere som er mer "oppe å går" på bilstereofronten? Forslag til løsning, komponenter? Ble anbefalt et par Soundstream 6x9ere: www.megabillig.no MEGABILLIG AS