Ipod - spotify - fjernkontroll?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool Ipod - spotify - fjernkontroll?

Hei!

Jeg har tenkt og undersøkt mye ang spotify i bilen. Det jeg egentlig vil ha, men som jeg ikke har sett noen steder er en spiller som kan fjernstyre spotify på en Ipod touch. Å fjernstyre selve Ipod'en er ikke noe problem, men slik jeg har forstått det, så går det ikke å fjernstyre spotify. :???:

Jeg vil ha muligheten til å skifte sang uten å måtte stresse med å se ned på ipod'en. :wink:

Er det noen som har erfaring med dette, eller som har noen annen løstning som kan hjelpe meg?

Takker for svar!

Intermediate websen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SveinungI
    Hei!

Jeg har tenkt og undersøkt mye ang spotify i bilen. Det jeg egentlig vil ha, men som jeg ikke har sett noen steder er en spiller som kan fjernstyre spotify på en Ipod touch. Å fjernstyre selve Ipod'en er ikke noe problem, men slik jeg har forstått det, så går det ikke å fjernstyre spotify. :???:

Jeg vil ha muligheten til å skifte sang uten å måtte stresse med å se ned på ipod'en. Derfor har jeg tenkt på muligheten for om det finnes en slags fjernkontrol som jeg kan bruke mot Ipod'en. Da kan jeg enkelt trykke på en knapp på den. :wink:

Er det noen som har erfaring med dette, eller som har noen annen løstning som kan hjelpe meg?

Takker for svar!
    Hvis du har knapper på rattet, har xCarLink modeller som skal passe til mange bilmodeller. De har 2 hovedtyper: 1 til MP3 via USB/SD-kort, og en til iPod. Er litt ukjent om denne kan styres via rattknappene, men vil tro det. Dette kan du sjekke her: xcarlink,audio link,ipod adapter,car mp3,iphone adapter,iphone, iphone interface,cd changer

Norsk forhandler du kan snakke med her: www.acb.no/Xcarlink.asp (fikk ikke siden opp akkurat nå)

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med en mellomløsning?
    Jeg bruker min iPhone i bilen men tilkoblet med minijack.
    For å unngå å senke blikket for å skifte sang, kjøpte jeg en rimelig "stand" som festes med sugekopp på ruta og med såpass lang arm at iPhonen er like til høyre for rattet, ca "kl ett".
    Tror det var et 'gubbdagis' produkt (Clas Ohlson)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •