Hei

Har montert xcarlink, som er en enhet som kan lese mp3-filer via SD-kort eller via en mp3-spiller via USB-kabel, i min 2004-modell passat. Passaten har et navi-system som heter MFD.

Den funker, men det skal også være mulighet for å veksle mellom denne enheten og den originale cd-veksleren. I instruksjonene står det man skal dobbelttrykke på CD-knappen på stereoanlegget for å komme til xcarlinkenheten. Xcarlinkenheten er tilgjengelig når man slår på stereoanlegget nå, men jeg får ikke switchet til cd-veksleren.

I MFD-systemet er det slik at man velger kilde ved å gå inn i menyen og trykker man på CD-kilden på LCD-displayet ved å markere CD-kilden og trykke på en knapp. Man kan sammenligne det med windows-systemet. Har man gjort dette en gang forsvinnet vinduet der man velger kilde og cd-displayet vises, der man ser hvilken cd man bruker, eller i det tilfellet man bruker xcarlinkenheten, vises den mp3-mappen som spilles av.

Det er med andre ord umulig å dobbelttrykke på cd-knappen, så det jeg lurer på er hvordan man skifte mellom xcarlinkenheten og cd-veksleren i MFD-systemet.

Noen som vet noe om dette?