Gode Sider til bilhøytallere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Arrow Gode Sider til bilhøytallere

Hei, eg leitet litt rundt om på nettet for å finne gode nettsider til bilhøytallere så langt har eg funnet Bilradiospesialisten -. Er det noen andre som dere kan anbefalle meg så har stort utvalgt samnt god kundebehandlig og priser( helst nordiske, ellers må jo man betale toll og greier)8)

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo prøve å ta en titt på: €€ BILSTEREOFORUMET €€ - Powered by vBulletin

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg veit allrede om den siden men takk uansett8) , men btw så leiter eg etter butikker hvor dei selger utstyr ikke forum.:wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    timc: veit du om det går an på ein måte å sleppe å betale toll, siden ellers blir det vel mykje dyrere enn å kjøpe fra Norge???:???:

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kamikaze1993
    timc: veit du om det går an på ein måte å sleppe å betale toll, siden ellers blir det vel mykje dyrere enn å kjøpe fra Norge???:???:
    Prisen for dyre ting, blir omtrent lik. Woofersetc skriver ikke ned verdi.

Du finner det meste på EBAY

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er eit par gode nettsider for bilstereo:
    Bilstereosenteret Netthandel -installbay er veldig gode på den bitten har sjølv brukt dei eit par gonger

Bilradiospesialisten - - Billige på bilstereo har ikkje brukt dei sjølv men har fleire kjensfolk som han handla der.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for alle sidene kom gjerne med flere letter etter ei spesiel eg leiter etter dreamtec ellns kan det stemme? Er det noen som skjønner kva eg meiner?:roll:

Men angående det med toll og slik visst eg bestiller fra USA, eg har hørt det er måter å slippe toll på kan noen fortelle meg desse måtene???:wink:

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har aldri hørt om det merker eller noko som linker så kan desverre ikkje hjelpe deg der.. men når det gjelder import osv:
    Det er ikkje noko toll på bilstereo frå utlandet, det du derimot må betale er moms veelding mange forveksler desse, einaste som er toll på er klær, jordbruksvarer og fisk.

Du kan få tilbake moms frå firmaet du kjøpe frå i utlandet dersom du avtaler dette med dei på førehand. er ikkje sikker på fremgangsmåten her men du må fylle ut noko papirer osv.

Momsen blir beregna ut i frå summen det koster og få vara inn i norge dvs. om du kjøper høytalere til 3500 og betaler 500 i frakt vill du måtte betale 400 kr i moms dvs. (3500+500)*1.25 (varer under 200 betalerer du ikkje toll for.)

Du kan også få sendt varen som gave og då betalere du ikkje moms men det gjelder kun om varen koster under 1000 kr. (du kan sende varer på over 1000 kr som gaver men dersom tollvesnet sjekker varen og finner ut at den er dyrer en 1000 så har du garantert eit forklaringsproblem og du må eventuelt betale noko ekstra.

NB! dei største utenlanske firmaene sender noko ikkje som gave. uten at du kanskje spør fint om det :P

håper dette gav deg svaret du lurte på

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk fikk svar på masse eg lurte på Men er det noe å tjene på å kjøpe et oppsett fra ei amerikansk side sammenlignet med bilsterospes.no???:wink:

Active Toby91 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    307
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kamikaze1993
    Tusen takk fikk svar på masse eg lurte på Men er det noe å tjene på å kjøpe et oppsett fra ei amerikansk side sammenlignet med bilsterospes.no???:wink:
    Der gjelder det jo som med anna stereo du tjener sikkert litt på det, men om det er defekt eller noe som er feil så er det større problem og få byttet det om du har kjøpt det utlands en om du kjøper frå bl.anna bilradiospes.
    Det er ein ting du ikkje må kjøpe utlands det er cd spillere. for om du kjøper det så kkan du risikere at radioen ikkje virker. det er noe med fm bånde som eg ikkje klarer og forklare sikkert nokon som kan forklare det :P

Men dei fleste som kjøper stereo kjøper hovedsaklig frå norge, Så skal du være på den sikre sida kjøp frå norge det er ikje så mange kronene og spare vil eg tippe. du får evtuelt sjekke litt rundt når du haar funnet ut kva du vill ha.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror du tenker på DreamTM. dreamtm.no

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elutstyr.no | Nettbutikk for Hi-Fi og bilstereo er ivertfall å anbefale. meget bra service der

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •