Pioneer-spiller med iPod-kabel?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer-spiller med iPod-kabel?

Jeg får snart en Pioneer DEH-6200BT i postkassa, og lurer på følgende:
    I specs så står det at man kan koble til iPod med kablen CD-IU50 (ekstrautstyr). Får man begrenset eller ingen funksjonalitet med den ordinære iPod-kabelen man har fra før?
    Samsung UE55F8005 | Pioneer SC-LX72 | Oppo BDP-103 | Dali Mentor 8 / Mentor Vokal / Concept 1 | Velodyne CHT-10
    Xbox One | aune X1 dac | AKG Q701 | Philips Fidelio X1 | Turtle Beach Stealth 500X | Sennheiser Momentum on-ear | Harmony Ultimate

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For eventuelle andre som lurer på det samme:
    Jeg har fått spilleren, og bruker den vanlige iPod-kabelen. Har full kontroll og iPoden lades.
    Samsung UE55F8005 | Pioneer SC-LX72 | Oppo BDP-103 | Dali Mentor 8 / Mentor Vokal / Concept 1 | Velodyne CHT-10
    Xbox One | aune X1 dac | AKG Q701 | Philips Fidelio X1 | Turtle Beach Stealth 500X | Sennheiser Momentum on-ear | Harmony Ultimate

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv installerte jeg Pioneer MVH-8200BT for noen dager siden. Avspilling fra IPod/Iphone er rett og slett genialt. Også off-line låter fra Spotify fungerer helt supert. Så nå har jeg all den musikk jeg kan ønske meg i bilen, uten at jeg må dra med meg en haug med cd-plater :smile:

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste minuset med Spotify er at man må bla på iPod-en for å finne det man vil høre på Men ellers helt topp! Kjekt å slippe cd-covere som skrangler i dørene...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorda kobler man til iPod-kabelen? Jeg har veldig lyst på en DEH-6200BT men for meg ser det ut som om den kun har USB i front... Og jeg vil ha den bak så jeg kan legge den inn i hanskerommet.

Og hva med mikrofonen til Bluetooth.... Er den trådløs? Hvor anbefales det å montere den? Jeg finner ikke noe om denne i bruksanvisningen til spilleren på Pioneer Norge - Bilstereo, Surround, Hjemmekino, DVD og DJ ustyr

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    iPod-en kobles til i fronten. Ingen muligheter bak på denne spilleren.
    Mikrofonen er med ledning, og for å minske mulighet for ekko, som jeg opplevde med mikrofonen festet oppe på A-stolpen, er det best å plassere den på rattstammen. Det følger med plastklips med dobbelsiig tape som du kan feste kablen på strategiske punkter med.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •