Kenwood KDC.BT60U funker det da????

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active pølsemaker sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kenwood KDC.BT60U funker det da????

halla...

JEg trenger litt hjelp å veiledning her...

har handlet meg ny bil, en passat... hvor instrument lysene er blå og rød...vil derfor ha en spiller med slik belysning...enten den ene eller begge deler...
    + at jeg vil ha en spiller med blåtann og usb inngang...

Tenkt selvfølgelig først på Pioneer, da jeg er en pioneer mann...

Men var innom bilradiospesialisten i trondheim... å spurt hva de annbefalt etter det jeg hadde av interesser... å ble annbefalt Kenwood!!! noe som gjør meg litt skeptisk... Kenwood er ikke det billig merke, iallfall når vi snakker lyd i stua... tanken som slo meg er at de tjener mere på den enn hva de vil gjøre på Pioneer,sony osv...Synes uansett det var rart...

Men no kan jo selvfølgelg Kenwood var kjempe bra...men jeg håper at noen her kan komme med råd... å egne erfaringer med Kenwood... på forhånd takk..

Må legg til at spillern var pen å se til + at usb inngangen var på baksiden...(slik at den blir lagt i hanskerommet, å det er et + ) å det var dedikerte knapper for mobil telefon...

venter i spenning på tilbake meldinger, da jeg ska handel spiller imorra...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ingen problemer med å anbefale deg en Kenwoodspiller

Har hatt noen av de også, og de har fungert like bra som alle de andre jeg har hatt fra andre merker

Og skal man sammenligne pioneer vs alpine vs kenwood så må man også se at de har ca like spesifikasjoner..

Og de siste 3 spillerene jeg har testa innenfor akkurat disse merkene er 3 dvd spillere, fra da alpine, pioneer og kenwood, og de to sistnevnte har veldig lik lyd

Så kjør på med den Kenwood'en du

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    trur nok æ ska kjør på ja bli vel slik at æ kjøpe å bestille montering imorra..

takker for tilbake melding...ps: like at du si at lydbildet e likt Pioneer siden æ e en pioneer mann

glede mæ te å se spiller og selvfølgelig hør...

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Da har jeg hadd spilleren i ca 2 uker...å er sikkelig misforøyd

Radioen er sikkelig dårlig, tar nesten ikke inn P4 og de lokale stasjonen her i Trondheim...sikkelig skuffende Og blåtann funksjonen funker ikke som den skal...har prøvd å koble den opp imot mobilen (HTC Desire) 2 ganger...Men gitt opp hver gang, pågrunn av tiden...satt i 1 time hver gang, uten at spilleren klarte å laste ned telefon boka mi...

så idag går turen til bilradiospesialisten, får å Klage nok engang..å jeg drar ikke derifra før alt er som det skal... om jeg så må gå for et annet merke...

hilsen en frustert og lettere forbannet kenwood kunde...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1. Radioen din fungerer nok dårlig pga manglende forsterker, som ofte er i nye biler, og innebygget i orginalradioen og enkelte blaupunktradioer.
    Har du ikke dette på ny spiller så må du ettermontere den.
    Dette gjelder Kenwood, Pioneer, Alpine og de fleste andre modeller.

2. Blåtann på spiller har jeg så langt til gode å få noe som fungerer som det skal uansett merke, får heller ikke lastet inn telefonboka på min alpine blåtann.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •