Hva trenger jeg? Hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva trenger jeg? Hjemmekino

Hei.
    Aner ikke hvor jeg burde postet denne, men jeg prøver her8)

Jeg ønsker å få litt bedre lyd enn det det er i den håpløse flatskjermen.

Men jeg aner ikke hva jeg trenger for slags utstyr og duppeditterops:

Jeg har sett på mange hjemmekinosystemer, og det er en ting jeg ikke begriper. Alle de som er i mitt prissjikt og med et utseende jeg liker, kommer med enten dvd eller db spiller. Men skal jeg ha anlegg UTEN en spiller, så blir det dyrere? Det fatter jeg ikke. Er det ikke mulig å få disse små fine anleggene uten å betale for en spiller jeg ikke trenger?

Jeg har altså en ps3, flatskjerm, hdtv boks, og muligens en pc som jeg ønsker skal fungere mot det nye hjemmekinoanlegget. Og jeg ønsker at alt skal være plugget i hele tiden, så jeg slipper å skifte ledninger hele tiden.

Jeg vil sette en max på 5000, gjerne under. Jeg trenger ikke kinolyd, bare en ok lyd til hjemmebruk

Duger slike soundbars?

Tips og råd mottaes med takk. Konkrete anbefalinger like så

Edit: denne sprenger budsjettet noe, men hadde noe slikt vært noe å satse på ? 3.1 høytalerpakke med forsterker! Onkyo TX-SR307B/S-Series 3.1

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hmm, hva med å heller kjøpe et surroundsystem til data, og bruk det til tv'n. er mange som skryter bra av Logitech sine surroundsystemer.

Jeg husker ikke hva de heter, men tror det er noe som Z5500 eller noe slikt=)

Garantern noen andre som kan hjelpe med det=)

Hvis ikke kan du se på surroundpakkene på Surround.no - Høyttaler spesialisten. tror de har pakker til 5000kr dær.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •