Nad og Klipsch

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nad og Klipsch

søkte litt, men fant lite om dette.

Hvordan funker egentlig Nad forsterkere på Klipsch?

Tenker da på Reference serien.

Sto på hifiklubben for å velge ut noen kabler. Der var det altså en selger. Han spurte hvor jeg hadde kjøpt høytalerne mine osv.
    Derretter sa han at jeg burde virkelig vurdere Nad forsterker til Klipsch høytalerne mine. Jeg tvilte sterkt, pga jeg har hørt rykter om at Nad er ganske kvass i toppen på Klipsch.

Har RF-82 btw..

Active petter__t sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    430
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av athrax1
    søkte litt, men fant lite om dette.

Hvordan funker egentlig Nad forsterkere på Klipsch?

Tenker da på Reference serien.

Sto på hifiklubben for å velge ut noen kabler. Der var det altså en selger. Han spurte hvor jeg hadde kjøpt høytalerne mine osv.
    Derretter sa han at jeg burde virkelig vurdere Nad forsterker til Klipsch høytalerne mine. Jeg tvilte sterkt, pga jeg har hørt rykter om at Nad er ganske kvass i toppen på Klipsch.

Har RF-82 btw..
    det skal ligge mye info om hva som passe til klipsch så du har nokk ikke lest godt nokk^^ men ja som folk sier nad er ikkje den beste kombinasjonen, mens andre syns det er veldig bra. og folk anbefaler jo rotel parasound og ikke minst rør til klipsch. har selv hatt rotel sett til mine rf 82 og det spilte som bare det og litt til.

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av petter__t
    det skal ligge mye info om hva som passe til klipsch så du har nokk ikke lest godt nokk^^ men ja som folk sier nad er ikkje den beste kombinasjonen, mens andre syns det er veldig bra. og folk anbefaler jo rotel parasound og ikke minst rør til klipsch. har selv hatt rotel sett til mine rf 82 og det spilte som bare det og litt til.

det er nok en del annet jeg hadde kjøpt før jeg vurdere Nad.

av jeg hadde valgt Parasound,emotiva, vincent før jeg hadde vurdert Nad, også Rotel kan settes på listen før Nad, men da helst AB forsterker, ikke classeD..

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her har du litt av hvert å velge av...
    Men her er det også ett spørsmål om musikksmak.
    Om du liker rolig musikk så er rørforsterkere noe å vurdere.
    Om rock og elektronika er tingen så kan feks. Yamaha, Parasound, Emotiva (aldri prøvd den selv) være tingen. Husker at jeg skrev til Klipsch på deres Facebook side, og han som var deres ansvarlige der fortalte at bla. Macintosh, Parasound og (av alle??) Denon ble brukt i produksjonen/tuningen av høyttalerne. Så er budsjettet lite KAN Denon være tingen!
    Lykke til!

Intermediate Denonbuster sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2,513
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Denon til Klipsch, og det funker kanon.
    Hvis du leser de siste receiver testene i Hjemmekino bladet, så kommer Denon ut med den varmeste lyden, noe som passer bra sammen med Klipsch.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •