Hvilke effekter har god lyd på en person som ikke har noen interesse innen hifi? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 42 av 42
    Intermediate pegpisk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Hvilken effekt har dyrt golfutstyr på en person som ikke har interesse innen golf?

Hvilken effekt har en sportsbil på en person som kun har interesse for at bilen skal være funksjonell?

Hvilken effekt har en årgangsvin lagret akuratt passe, dekandert og servert ved riktig temperatur for en person som ikke har interesse for vin?

osv...

Har man ikke interessen, så kan interessen stimuleres.

Men, man blir ikke interessert i vin ved at en sommelier bruker 3 timer for å fortelle om alt som er viktig

På samme måte vil ikke de som ikke er interessert i god lyd høre etter dersom alt må koste $$$ og ta halve stua...
    For så vidt enig,
    men en person som ikke er interessert i bil kan likevel "underbevisst" tenke: "Du verden så godt jeg sitter".
    Og en annen person kan forsyne seg mer av vinen, uten å vite at det er fordi det er en Grand Reserva fra 19xx at den smaker så godt.

Mitt poeng er at selv om man er likegyldig til ting eller egentlig ikke interessert, kan det godt tenkes at man har utvidet glede av noe som er ekstra påkostet, eller high-end, uten at man egentlig er klar over det selv.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    557
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    For så vidt enig,
    men en person som ikke er interessert i bil kan likevel "underbevisst" tenke: "Du verden så godt jeg sitter".
    Og en annen person kan forsyne seg mer av vinen, uten å vite at det er fordi det er en Grand Reserva fra 19xx at den smaker så godt.

Mitt poeng er at selv om man er likegyldig til ting eller egentlig ikke interessert, kan det godt tenkes at man har utvidet glede av noe som er ekstra påkostet, eller high-end, uten at man egentlig er klar over det selv.
    Nettopp. Grunnen til at lyd og bilde er et tema her til tross for at mange ikke har noen interesse for det, har de fortsatt interesse for det lyden og bildet bringer fram. Spørsmålet her blir jo da om man i underbevisstheten liker det lyden og bildet bringer fram bedre hvis lyden og bildet er av bedre kvalitet. Men dette blir jo bare synsing, hvis det ikke er gjort noen undersøkelse på temaet så kommer vi jo ingen vei i den tråden her :P I

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •