Trådløst headset, med noen ekstra krav

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool Trådløst headset, med noen ekstra krav

OL er rett rundt hjørnet, og som den sportsidioten er jeg har jeg tenkt til å se så mye som mulig av moroa, men jeg tenkte å forsøke å holde støynivået på et minimum. Stoppe min egen kjeft kan jeg gjøre med pottis og bakevarer, men jeg håper på mye hyling og heiarop fra engasjerte kommentatorer i spennende innspurter og trenger derfor et godt headset. Jeg vil i tillegg ha det trådløst, så jeg kan tisse midt i en 5000meter uten å gå glipp av noe, og muligens gå og legge meg om curlingkampen blir for lang, men likevel ha med meg lyden. Så her er mine krav:

- Topp lydkvalitet. Susing og annet rask på et minimumsnivå.
    - Ikke astronomisk pris.
    - Mulighet for å skru av headsettet uten å ta det med til moderskipet (senderen).
    - God rekkevidde (inkludert opptil flere vegger/trapp).
    - Helst mulighet til å kjøpe ett til som er likt og kan ta i mot de samme signalene i tilfelle gubben blir veldig misunnelig.
    - STORE øreklokker som ikke henger på selve øret og gnager noe som helst sted.
    - Mulig å få tak i over disk eller fra noen som sender saker og ting RASKT med tanke på at OL starter på fredag.

Jeg vet jeg er vrang, men jeg er kjærring, så jeg har lov. Alle råd mottas med takk!

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sennheiser har et par trådløse modeller som vistnok er gode.

CDON.COM - DVD, film, musikk, spill, bøker og elektronikk har en del av disse, de leverer også raskt, velg og vrak etter lommeboka !

Lykke til !
    ATV3 - Aune X1 Mk2 - Dayens Menuetto - Klipsch RB-61 II
    WooAudio WA6 - HiFiMAN HE500
    Til salgs : B&W 685 S2 / SA Mantra 50

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hum, der var det mye fint. Ser ut som RS170/RS180 er noe for meg. Er det noen som har disse i butikk? Skulle gjerne prøvd dem på huet før jeg punga ut.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp og Lefdal fører sennheiser, selv om nettsidene deres ikke har så mye info. godt mulig de har trådløse modeller også.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •