Hjemmekino underveis!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjemmekino underveis!

8) Hei alle sammen.

Som nytt medlem så ville jeg bare høre fra dere "guruer" hva dere tror om dette oppsettet.

Pioneer SCLX72
    Pioneer BDP320
    System Audio Ranger
    System Audio Exact senter
    System Audio Talent
    System Audio SE200

Dette er underveis

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei...det der trur å kommer til å bli et kanon oppsett;-) venter selv på ranger no å e spent på kossn den bli i forhold til mine gamle b&w 604...de har vært den beste invisteringen i mange mange år men kansje godt med litt forandring:-P sånn oppsettet mitt ser ut idag er det b&w over hele fjøla med 604 cc6 ds6 og to xtz 12" og denon 3806 med denon 2800mk11 og ps3...kjører nordost sine kabler over hele fjøla noe jeg er fornøyd med;-) eller er det på bildesiden optoma hd65 som gir mye for penga sammen med dreamscreen rammelerret...

Men som sagt glede meg til rangerne kommer...mulig da bytte av surround høytalere å...du får gi tilbakemld på hva du synes om ranger i forhold til hva du har testet tidligere...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sa ranger

Da var rangerne i hus å kan vel ikkje gjøre annet en å smile;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei

Er du fornøyd ?
    Har ikke fått montert dette opp enda. Holder på å pusse opp i kjelleren, TTT

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette oppsettet ser jo knall ut. Har selv lx81 og er kjempe fornøyd med den. Det er vell en enda bedre romkorreksjon på 72 enn di forrige mod 71/81, så dette blir jo bare bra. Har du noen bilder av rommet/utsyret som du kan legge ut? Blir spennende å følge denne tråden. Lykke til!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sa ranger

[QUOTE=slarsn]hei

Er du fornøyd ?
    Har ikke fått montert dette opp enda. Holder på å pusse opp i kjelleren, TTT[/QUOT

Ranger e en utrolig god høytaler! Hørte på de første gang hos en kompis med hegel h200 med hegel mk4 cdspiller med heimdal xlr og heimdal biwire ganske heftig utstyr...å så e det litt sprøtt å se de herlige høytalerne å så høre den lyden de lager man får frem smilebåndet;-) h200 spilte på maks å helt sykt kor mye de strålte sammenhengen lagene som bli lagt i musikken dynamisk og herlig luftig! Nå bruker jeg en denon 3806 på de sammen med 2stk xtz 12 å savner ikkje noe...vil ikkje si at den er tungdrevet mem jo mere den får jo bedre bli det jo som med alt annet...;-) godt å vite at man har mer å gå på etterhvert.
    Det e bare en sånn spilleglede at man får lyst å bare høre og høre:-) får håpe du vil få like stor glede av oppsettet ditt!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •