Svs driver ødelagt- Har jeg krav på noe? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Jeg har gitt opp å få tak i han. Han er forduftet.Noen som vet hvor jeg kan få tak i et erstatningselement? Ala svs.12.2. Noe som spiller like dypt, langslaglengde. Det er viktig at det er 12" og 4ohm eller mer, da det skal brukes bash500 på det. Brukt går egentlig greit. l-sound selger ikke løse elementer, med mindre jeg har kvittering, og at jeg trenger et nytt. Takker for all hjelp.
    Jeg håper ikke du gir opp så lett, når du har fullt navn, tlf. nr. og adresse på fyren!

Send han en melding om at du anmelder han om han ikke gir lyd fra seg. Du kan også møte opp på døren hans med noen kompiser og prøve å få en dialog med han(såklart i for av snakking, og ikke vold).

Det at forsterkerene ble stjålet og at den ene suben ødlegger forsterkere tyder jo bare på en ting, svindel, som påpekt før. Jeg hadde garantert stått på for å heve kjøpet/få avslag pga mangler i forhold til avtale. Hadde han vært ærlig og sakt det ene elementet var gåent ville det spart deg for mye penger og arbeid. Så å ikke ta opp kampen vil bare oppmuntre han til flere svindler.

Edit: ta med noen kjappe kompiser da han tydligvis er et hurtigtog for SK Finnås

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av bad_ip
    Jeg håper ikke du gir opp så lett, når du har fullt navn, tlf. nr. og adresse på fyren!

Send han en melding om at du anmelder han om han ikke gir lyd fra seg. Du kan også møte opp på døren hans med noen kompiser og prøve å få en dialog med han(såklart i for av snakking, og ikke vold).

Det at forsterkerene ble stjålet og at den ene suben ødlegger forsterkere tyder jo bare på en ting, svindel, som påpekt før. Jeg hadde garantert stått på for å heve kjøpet/få avslag pga mangler i forhold til avtale. Hadde han vært ærlig og sakt det ene elementet var gåent ville det spart deg for mye penger og arbeid. Så å ikke ta opp kampen vil bare oppmuntre han til flere svindler.

Edit: ta med noen kjappe kompiser da han tydligvis er et hurtigtog for SK Finnås
    Du har gjort litt research eller :-D Jeg kommer til å gjøre noe hvertfall. men akkurat denne uken har jeg ikke noe tid. Jeg har så mye som skal unnagjøres. Tenkte å ringe han en gang til med et annet nr, så får jeg håpe han svarer. Jeg vil helst at han bare erstatter hva som er ødelagt, altså et element. Jeg tror jeg kanskje vil ha problemer med å bevise at det er han som har ødelagt elementet også. Det stod her en liten stund før jeg fikk bash500 bra usa til å teste, også brukte jeg litt tid før jeg fikk testet den andre subben.

Bare en ting som jeg lurte litt på. Når jeg brukte en bash500 på den ødelagte så røk forsterkeren, men når jeg koblet subben til en proson2050 forsterker så røk ikke forsterkeren.. Hva kan være grunnen?
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •