Hjelp, ny forsterker ønskes

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp, ny forsterker ønskes

Hei, dette er ikke lett......

Etter å ha vært borte fra skikkelig lyd så kjøpte jeg meg brukte forsterker(Xindax), Marantz cd spiller(skal selges) og Audiovector S3 høytallere. Kort tid etter på så fikk jeg problemer med å Xindax og måte kasseres.
    Kjøpte S-3 etter å ha lyttet hos en kamerat som kjørte på Audiovector M3(trur jeg) og Denson cd og forsterker. Jeg likte lyden og synes det spillte meget godt:-D kjøpte S-3.

Jeg ønsker ikke å bruke CD spiller mer, men hente musikern fra Pc via Logitech Squeezebox duet eller Sonos til forsterker.

Leste om Naim Uniti og falt for den med en gang. Alt i en boks med god lyd er Genialt. Tok en tur innom forhandler i Stvg som solgte Naim, men de fikk ikke denne før slutten av neste uke. Snakket med de og fikk inntrykk av at den kansje er litt svak med sine 50w til mine S3. Fikk tilbud på en demo Naim surround spiller(husker ikke modellen), men kostet 30000kr før og skulle få den for 20000kr.Brukt ett år.

Så var det til Hi-fi klubben og fikk oppleve Sonos som virket bra og de hadde forskjellige forsterkere, men ikke som traff meg helt. Turen gikk videre til Soundgarden og fikk høre Hegel for første gang:-D . Det likte jeg meget godt.

De hadde tilbud på Hegel H200 m/HD10 til 23000kr som virket meget bra, men blir fort 27000kr med kabel og squeesbox. Dette er blir i overkant av hva jeg hadde tenkt meg.

Så er spørsmålet hvilke andre produkter kan dere anbefale. Hegel har en mindre H70 som har D/A innbygget og Hegel er jo bra(Norsk )

Dette er nytt for meg og blir frustrert å gå innom Hifi butikkene:-? for de er så mye å velge imellom alle sier dette MÅ du ha8)

Det skal være go lyd, kjøre via Pc og pris rundt 15-20000kr.
    Gode råd og tips taes med med stor takk:-D .

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, det ble Hegel H200 m/HD10 og det var den siste de hadde igjen. De hadde solgt ut i løpet av en uke ble jeg fortalt.

Gleder meg så hund til å få det i drift, men har ikke kjøpt kabler enda og om det blir Logitech Squeezebox duet eller Sonos har jeg ikke bestemt meg.

Noen av dere som har bruker erfaring med de to systemer.

Takk

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •