Rack fra Ellos ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    756
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rack fra Ellos ?

Hei
    Har lett litt etter svarte rack,og tilfeldigvis så kom jeg over denne i Ellos (av alle ting)

Champion Møbel Plasma/LCD Sirius 42"<br> innen Hjem. Glassmøbler i sort design som matcher de siste TV-skjermene i form og farge

Er det noen som har sett/prøvd dette og kan si litt om kvaliteten?
    Mvh Jan I

Newcomer JTL sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser jo bra ut denne da. tåler bra med vekt og er såpass dyp at de fleste komponeneter passer bra. hadde en veldig lik før fra JYSK som jeg kjøpte for 499,- på tilbud. Ikke tilbud er den for 799,-. Men den solgte jeg sammen med plasma`n min for en stund siden (angrer). Men ser ut som helt lik oppbygning og glassplater. Den jeg hadde tålte veldig mye og fikk ikke en eneste ripe ( jeg har barn i huset=) ). Tror det blir den igjen=)

TV-bord DANIEL med glasshyller hos JYSK.

Jarl-Thomas

Intermediate mk4 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JTL
    Ser jo bra ut denne da. tåler bra med vekt og er såpass dyp at de fleste komponeneter passer bra. hadde en veldig lik før fra JYSK som jeg kjøpte for 499,- på tilbud. Ikke tilbud er den for 799,-. Men den solgte jeg sammen med plasma`n min for en stund siden (angrer). Men ser ut som helt lik oppbygning og glassplater. Den jeg hadde tålte veldig mye og fikk ikke en eneste ripe ( jeg har barn i huset=) ). Tror det blir den igjen=)

TV-bord DANIEL med glasshyller hos JYSK.

Jarl-Thomas
    Ble det oppgitt hvor mange kilo den tåler?

Newcomer JTL sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mk4
    Ble det oppgitt hvor mange kilo den tåler?
    nei men jeg husker jeg ville gå for denne her fordi den nettopp tålte litt. min svoger hadde samme selv med en 52" bakprojektor tv på. Jeg selv hadde diverse av komponenter og gammal 32" widescreen den gang på den. syns den er meget billig til åssen utseende og plass den har.

Intermediate cyr sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Racken fra Ellos ser mye bedre ut enn den fra Jysk. Både design- og konstruksjonsmessig.

Jeg har selv "Daniel" som det linkes til over her. Den måtte jeg modde med baufil og kreativitet før den ble brukbar for meg.

Det er ikke mulig å få inn f.eks. en NAD T753 i hyllene på "Daniel" fordi det er alt for smalt. Jeg fjerna den ene glasshyla og satte to av de blanke metallsylinderne oppå hverandre rundt hele for å få dobbel avstand. Videre kappa jeg gulvbeina ettersom den ser litt tøysete ut med så lange bein. Pga. de lange gulvbeina kunne NADen min stått på gulvet under racken, men den må jo stå på hylla!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er den fra ellos virkelig kunn 1 meter bred?
    Det blir litt i knappeste laget for meg iallefall, den ser bredere ut på bildet synes eg

Newcomer JTL sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cyr
    Racken fra Ellos ser mye bedre ut enn den fra Jysk. Både design- og konstruksjonsmessig.

Jeg har selv "Daniel" som det linkes til over her. Den måtte jeg modde med baufil og kreativitet før den ble brukbar for meg.

Det er ikke mulig å få inn f.eks. en NAD T753 i hyllene på "Daniel" fordi det er alt for smalt. Jeg fjerna den ene glasshyla og satte to av de blanke metallsylinderne oppå hverandre rundt hele for å få dobbel avstand. Videre kappa jeg gulvbeina ettersom den ser litt tøysete ut med så lange bein. Pga. de lange gulvbeina kunne NADen min stått på gulvet under racken, men den må jo stå på hylla!
    kommer jo ann på bruken såklart ja. Har selv en T753 som jeg kommer til å sette øverst og diverse annet på siden og under som ikke er så "stor" som Nad`en. Men nå skal den bli brukt som rein AV/BR/Konsoll rack. Har jo ikke tv som skal på den.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare for å komme med en liten kommentar til den de selger på jysk så er det LANGT fra bra kvalitet på den... Beina er jo det dårligste jeg har vært borti av produkt jeg har kjøpt.. Gjengene røk, chromen flasset av og alt var ustabilt og jævlig.. I tillegg knakk venstre bein foran, tven datt i bakken som resulterte i at den knuste..

Nei, styr unna...

Newcomer JTL sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trulsen
    Bare for å komme med en liten kommentar til den de selger på jysk så er det LANGT fra bra kvalitet på den... Beina er jo det dårligste jeg har vært borti av produkt jeg har kjøpt.. Gjengene røk, chromen flasset av og alt var ustabilt og jævlig.. I tillegg knakk venstre bein foran, tven datt i bakken som resulterte i at den knuste..

Nei, styr unna...
    da tror jeg du har vært veldig uheldig med det. kjenner 5 stk som har den benken der med diverse utstyr og bruk og det har fungert kjempefint. ikke skader eller flass. hadde klaget til jysk jeg. høres ut som prod.feil.

Intermediate cyr sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er lett å ødelegge gjengene på racken fra Jysk hvis du drar til litt for hardt. Jeg gjorde det på et bein, og det er bare min feil... Metallet bøyes og da gjør ikke gjengene nytten lenger. Beinet fungerer akkurat like godt uansett. Bolten bærer jo ikke vekta av glassplater og tv...

Ingen flassing av krom her.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •