klipsch og onkyo?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer keem sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

klipsch og onkyo?

hei!
    jeg har 4 stk klipsch rf 82 og 1 rc 62.

bruker i dag en onkyo sr-606, har lyst på ny forsterker men den må ikke være for dyr. noen som har bra forslag ??

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av keem
    hei!

bruker i dag en onkyo sr-606, har lyst på ny forsterker men den må ikke være for dyr. noen som har bra forslag ??

til surround passer jo Onkyo meget bra til Klipsch, så ville anbefalt noe fra Onkyos nye serie, f.eks 707 / 807?

har du tenkt på effektforsterker i stede, da VÅKNER Klipschene virkelig til liv!

mange mener også at Yamaha passer godt, det blir litt smak og behag - personlig hadde jeg gått for Onkyo igjen.. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

onkyo 807

hei!

onkyo 807 til 7000,- hos lefdal.svært få om noen med det spekket til den prisen:grin:

Newcomer keem sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    til surround passer jo Onkyo meget bra til Klipsch, så ville anbefalt noe fra Onkyos nye serie, f.eks 707 / 807?

har du tenkt på effektforsterker i stede, da VÅKNER Klipschene virkelig til liv!

mange mener også at Yamaha passer godt, det blir litt smak og behag - personlig hadde jeg gått for Onkyo igjen.. :-)
    ja jeg har kikket litt på 807 ja. jeg syntes onkyo virker bra så har lyst til og kjøpe det igjen. jeg skaffet meg 2 stk effektforsterkere men hadde jo ikke pre out på denne 606en da så det er også litt av grunnen til kjøp av ny

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det ikke 807 i fra årets onkyo recivere du får igjen mest for pengene da ?

Newcomer Spagat sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja jeg har kikket litt på 807 ja. jeg syntes onkyo virker bra så har lyst til og kjøpe det igjen. jeg skaffet meg 2 stk effektforsterkere men hadde jo ikke pre out på denne 606en da så det er også litt av grunnen til kjøp av ny
    Jeg hadde ikke nølt ett sekund med å kjøpe 807. Den har jo pre out, slik at du får brukt effektforsterkerne dine også. Jeg er ikke sikker på om du kan bruke en kombinasjon mellom pre out utganger og vanlige utganger.

Jeg har ikke preampet noen av høyttalerne, og den spiller fletta, midtskill, hockeysveis og andre frisyrer av meg.

Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kjøpte en 707 til mine rf-63. gikk ifra yamaha rx-v663 og syntes onkyo er bedre. ikke så frempå og mer tightere bass. kjøpte den på elkjøp.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •