Hvordan er din WAF? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg er midt oppi dette med å kjøpe anlegg selv, vi flytter inn i nytt hus snart og jeg solgte mitt gamle anlegg for over 1 år siden og trenger noe nytt. De forrige var Sonus Faber Concerto i teak. Jeg må si at det er høytalere med gigantisk WAF, det oser kvalitet av dem.

Jeg er nå på utkikk etter noen brukte SF Grand Piano i "teak" og tenkte at jeg skulle matche dem med NaimUniti. da blir det 1 boks og 2 flotte høytalere. Håper bare at de er en god match sammen.
    Det tror jeg har en høy WAF

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg skylder vel strengt talt WAF her...
    har faktisk bare fått himmling med øynene en gang, å det må jo være bra?

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fant for noen år siden ut at diy oppgradering og WAF ikke hang sammen. Drev og forsket på Smith horn... Kjærringa tok av for å si det mildt.

Det endte med en tur til Danmark for å hente noen eldre JBL Sovereign som trengte litt oppussing. Etter masse arbeid, samt konvertering av et gammelt stuebord til rack var fruen mer fornøyd.

Jeg fikk plass i kjellerstua, med klausul om at alt var lov

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pga mangel på ett fast kvinnelig kjønn + bor på liten hybel, så slipper jeg heldigvis unna WAF-tullet.

Men når hu nå kommer gående, så vil jeg ikke tro at det skal by på så store problemer. Er selv litt for perfeksjonist og er opptatt at det skal se bra ut også. Ting skal generelt være stilrent

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fiskeren
    For å si det sånn er det lenge siden det har blitt noe rulling i halmen på meg.:-( -MEN, er man glad i lyd, kan DET nesten være bedre. (14 par på rullering)
    He he he! Årets innlegg til nå

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fruen er fornøyd her ihvertfall! Har ryddet litt opp i antall komponenter og skjult litt effektforsterkere. Når B&W 801 Matrix S3 høyttalerne kom i hus så var første kommentaren at de så ut som R2D2 fra StarWars. Men lyden liker hun! Dog synes hun at de ikke er helt "på høyde" designmessig, så jeg har fått go for nyere B&W 800/801/802. Dette blir nok en stund til da hun også har mye annet som skal fornyes i hjemmet først... Blir bedre når "storskjermen" kommer tilbake også.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •