Enkelt 2.1 hjemmekinoanlegg m/BluRay

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Enkelt 2.1 hjemmekinoanlegg m/BluRay

Kikket på denne som en gave, Samsung HT-BD1220R, og syntes den så grei ut. Men har ikke peiling på kvalitet, bang for buck, eller dette markedet generelt. Derfor lurer jeg egentlig på om det er noen andre som er å foretrekke? Kan gjerne være litt billigere, men vil ha 2.1 system med mulighet for BluRay og gjerne USB tilkobling som støtter DivX/Xvid og gjerne også MKV, ev. om det går an å streame over trådløst nettverk hadde vært fint...

Eventuelt så ser jo LG HB354BS ut til å være en god kandidat. Ser egentlig ut til å ha samme specs, ihvertfall når det gjelder spilleren. Vet ikke hva jeg kan forvente av lydkvalitet fra disse to. Personen gaven er myntet på har en helt ny LG 42" TV, kanskje de kan bruke samme fjernkontroll?

All konstruktiv tilbakemelding verdsettes

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bose? Det koster vel fort litt mere. Syntes allerede at 3500 er i meste laget for en gave... Ingen andre alternativer eller tilbakemeldinger på forslagene mine?

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager, uten å sjekke linken fikk jeg det for meg at du kikket på et lingnende samsunganlegg som det OJMARØ hadde kjennskap til.

Har dessverre ingen erfaring med noen av anleggene, ei heller tips til andre kandidater.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liten bump! Er det ingen som har noen som helst relevant erfaring med disse, ev. om LG eller Samsung kan lage gode minianlegg, har gode BD spillere og eller god oppskaleringsteknologi. Hva med effektene på forsterkerne, sier tallene dere noe? hvilket er best på papiret?

Hadde virkelig satte pris på et konstruktivt svar

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HulkHaugen
    Liten bump! Er det ingen som har noen som helst relevant erfaring med disse, ev. om LG eller Samsung kan lage gode minianlegg, har gode BD spillere og eller god oppskaleringsteknologi. Hva med effektene på forsterkerne, sier tallene dere noe? hvilket er best på papiret?

Hadde virkelig satte pris på et konstruktivt svar
    Vanskelig prisklasse spør du meg. Tror Lyd&Bilde har testet begge anleggene her:

Enklere vei til billig HD-lyd - Lyd og Bilde

Edit: var visst bare LG-anlegget de hadde testet.. (Middelmådig moro)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for link

Ser de klager litt på lydkvaliteten ja, men kanskje de legger listen litt høyt? Vet ikke jeg, men man kan jo ikke forvente allverden for 3.300,- heller da...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant nok. Allverden kan du nok ikke vente deg. Enkleste er nok bare å komme seg ut og høre med egne ører. Vet ikke om disse Lyd&Bilde-folkene er så flinke til å "legge ned" lista når det er snakk om anlegg i budsjett-klassen. De er hvertfall fæle til å trekke inn ting fra andre prisklasser syns jeg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •