Trenger hjelp!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp!

Hei.
    Jeg er forholdsvis grønn på dette med lyd, og hadde nok hatt stor hjelp av litt kyndig hjelp. jeg har bestilt meg en DENON PMA-2010AE og er nå på jakt etter et par passende høyttalere. Har sett på Pioneer s-3ex og pratet med en hyggelig kar som skal selge et par og. Disse skal stå i en del av stuen som er ca 4x5 meter med stor åpning til resten av stuen (ca 45 kvm). Fruen har nok lyst på et par som ser ok ut og:smile: . Setter stor pris på hjelp fra dere som kan dette!
    Mvh erik

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har stor sans for Pioneer sine høyttalere, nydelig design og nydelig lyd, jeg ville kjøpe de.....
    Men, har du stue i L form, da kan det være du får et problem med bass der forsvinner ut i denne L. Du må nesten prøve først, men vær obs på dette..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar. Er ikke L stue men veldig åpen løsning, så er sikkert ikke lett å si hvordan dette vil låte. Så som du sier er sikkert det tryggeste å låne med seg høyttalere. Men det er vel ikke bare enkelt å få lånt med seg et tilsvarende par fra noe sted? Regner med en butikk ikke vil låne meg dette hvis jeg har planer om å kjøpe brukt.. Men du mener denne kombinasjonen vil funke? Hvis en ser bort i fra rom o.l..

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, låne nye får du nok ikke nei....
    Der er en tråd her, sleng inn et spørsmål her også: http://avforum.no/forum/hoyttalere/6...hoyttaler.html
    Jeg er overbevist om høyttalerne vil passe fint til forsterkeren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •