Yamaha RXV765B Beste kjøp under 5000.- ? - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 8 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 143
    Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av hustlin
    Ja da er det ikke så mye vits, i mitt tilfelle så er front ht kablene synlige, så litt feite fine kabler gjør susen

Hvor shopper du concept pakka de?
    Den har jeg kjøpt på brukten ikke her på forumet men er brukt. Rettelse. Sub og fronter er brukt... senter og bak er nye. Var en som kjøpte pakken men brukte det bare i et 2.1 oppsett.

Så jeg fører over pengene idag så da har jeg pakken til helga JIPPI

Jeg har ikke den fordelen å kunne sette av et rom til kun kino :S Jeg må bruke den vanlige stua til slike ting å da blir jo ting litt begrenset igrunn. Bor i en betongblokk, så det rakker jo også ned litt på hvor mye jeg kan guffe opp. Men naboene er relativt medgjørlige her da.

så fort dem er i hus å alle regningene er betalt så skal jeg vel se om det ikke blir en bestilling fra USA gitt.

Active hustlin sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    472
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørtes ut som et realt kupp, brukten er genial. driver å myser rundt på brukten fortiden jeg og, Klipsch... Men når det først kommer noe av det på brukten, så ryker dem jo rett vest før jeg får tid å lese annonsen
    Jaja, jeg har det ikke så altfor travelt, spiller ganske bra pr idag med mine Proson.

Ja når du har alt i en vanlig stue, så er alle kabler i kanaler/vegger mye penere.

Du hopper på båten over dammen du og ja ingen dum ide
    Jeg ventet lenge på å få XPA'en, men det var definitivt verdt ventetiden. dæven for et monster!

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørtes ut som et realt kupp, brukten er genial. driver å myser rundt på brukten fortiden jeg og, Klipsch... Men når det først kommer noe av det på brukten, så ryker dem jo rett vest før jeg får tid å lese annonsen
    Jaja, jeg har det ikke så altfor travelt, spiller ganske bra pr idag med mine Proson.

Ja når du har alt i en vanlig stue, så er alle kabler i kanaler/vegger mye penere.

Du hopper på båten over dammen du og ja ingen dum ide
    Jeg ventet lenge på å få XPA'en, men det var definitivt verdt ventetiden. dæven for et monster!
    Ja...ga under hva HFK skal ha for den pakken med basic suben. Da fikk jeg også med reciver og en dvd spiller Så har ingenting å klage på der nei.

Ja... jeg har lagt kalel lister rundt i hele stua for å dekke mest mulig, dem smelter "greit" inn da dem ligger mot hvite lister på gulvet. Har jo lagt så små kanaler så mulig, så det ikke skal synes så godt.

Skal snart ned å se på noen Bluray spillere tenkte jeg... må jo finne en som passer med Yamaha 765 Yamaha sin minste koster jo 4500.- og en Sony som gjør "samme jobben" koster 1500.- så da får man ta å se seg litt rundt
    Greit at man bor såpass sentralt som man gjør. Har Lefdal, Elkjøp, Siba, Elprice på nært hold.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    472
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kekka
    Ja...ga under hva HFK skal ha for den pakken med basic suben. Da fikk jeg også med reciver og en dvd spiller Så har ingenting å klage på der nei.

Ja... jeg har lagt kalel lister rundt i hele stua for å dekke mest mulig, dem smelter "greit" inn da dem ligger mot hvite lister på gulvet. Har jo lagt så små kanaler så mulig, så det ikke skal synes så godt.

Skal snart ned å se på noen Bluray spillere tenkte jeg... må jo finne en som passer med Yamaha 765 Yamaha sin minste koster jo 4500.- og en Sony som gjør "samme jobben" koster 1500.- så da får man ta å se seg litt rundt
    Greit at man bor såpass sentralt som man gjør. Har Lefdal, Elkjøp, Siba, Elprice på nært hold.
    Fikk du Yamaha rxv765 med på dette kjøpet?
    Du tenker å kjøre dedikert spiller ja, det er vel egentlig mest stas/qual over det, vurderte det selv engang, men jeg synes ps3's BD-del er god nok. får heller se om det blir noe mer med fremtiden.
    Først og fremst skal alt av høyttalere ut, og nytt inn!!
    driver å sikkler på SVS tube og, men det begynner å bli meget dyrt etterhvert :-| hvor er lottokupongen?!?!?

edit; hvor bor du?

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk du Yamaha rxv765 med på dette kjøpet?
    Du tenker å kjøre dedikert spiller ja, det er vel egentlig mest stas/qual over det, vurderte det selv engang, men jeg synes ps3's BD-del er god nok. får heller se om det blir noe mer med fremtiden.
    Først og fremst skal alt av høytalere ut, og nytt inn!!
    driver å sikkler på SVS tube og, men det begynner å bli meget dyrt etterhvert :-| hvor er lottokupongen?!?!?

edit; hvor bor du?
    Nei... fikk med en SONY med HDMI osv. ikke noe jeg skal bruke videre:evil:

Vurdert PS3 slim. men 2800.- vet jeg ikke helt om jeg vill gi og vet ikke helt men tror da det blir litt bedre bilde med en dedikert spille... er bare noe jeg tror da.. ikke sett dem opp imot hverandre Men frister sykt med PS3 også.. har jo X-Box 360 nå... men ser ut som om spill året 2010 kommer gå PS3 sin vei, da med tanke på spill som sleppes.

Jeg bor i Lillestrøms området. enn du da ?

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    472
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja du vil vel få et par ekstra goder ved å kjøpe en dedikert spiller.
    Jeg bruker faktiskt og HTPC som bluray avspiller.
    Nå nylig jeg skaffa meg et bitrate skjermkort som sender ut HD lyd via HDMI, ganske bra det også! en kveld så kjører jeg PS3, så en annen kveld blir det HTPC, vanskelig å bestemme seg for en

Jeg bor i Stavanger, Jeg så når du nevnte alle de butikkene, så kunne det hørt ut som om du var herfra, har alle dem i nærheten jeg også ser du!! ikke noe å klage over det, nirvana av butikker rundt huset, dog veldig farlig...

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    472
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har et par små høytalere (typisk 50watt) så anbefaler jeg deg på det varmeste å teste Presence med Yamaha 765'en når du får den.
    Det var litt rart å se film til det i starten, men litt innstillinger og tweaking, så var det kjempe bra etterhvert. per nå så føler det ut som om jeg har centeren rett bak lerretet!

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har et par små høytalere (typisk 50watt) så anbefaler jeg deg på det varmeste å teste Presence med Yamaha 765'en når du får den.
    Det var litt rart å se film til det i starten, men litt innstillinger og tweaking, så var det kjempe bra etterhvert. per nå så føler det ut som om jeg har centeren rett bak lerretet!

Så på SVS sine tuber en stund jeg også... men synes prisen var for mye.

Jeg har hatt min 765 en stund jeg nå da:P litt over en uke... nesten 2 tipper jeg... men skjønner jo ikke bære av den... skjønner ikke noe instillinger eller noe :P Skjønner ikke så mye av instruksjonsboka heller...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Inviter en AVforumer hjem, fortrinnsvis en som har vært borti Yamaha og som vet litt om kalibrering og oppsett så skal du se det blir orden på sakene
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Inviter en AVforumer hjem, fortrinnsvis en som har vært borti Yamaha og som vet litt om kalibrering og oppsett så skal du se det blir orden på sakene
    Sant så sant... men greit å ha all HW i hus før man begynner med det

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    472
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så på SVS sine tuber en stund jeg også... men synes prisen var for mye.

Jeg har hatt min 765 en stund jeg nå da:P litt over en uke... nesten 2 tipper jeg... men skjønner jo ikke bære av den... skjønner ikke noe instillinger eller noe :P Skjønner ikke så mye av instruksjonsboka heller...
    Åjah!
    Hva er det du ikke skjønner da? er det noe spesifikk? eller hele greia?
    slet litt i starten jeg og, synes egentlig det var litt vrient oppsett, men det var nok kun pga jeg ikke var vant med menyene, det ble lettere etterhvert...
    En Avforumer hjem til deg er vel det beste ja, om du ikke klarer å lokke en med deg hjem, så bare spør her

edit; Jeg lurer egentlig på et par ting selv, men har bestilt meg en Radioshack, mulig den gir meg svaret jeg leter etter...

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åjah!
    Hva er det du ikke skjønner da? er det noe spesifikk? eller hele greia?
    slet litt i starten jeg og, synes egentlig det var litt vrient oppsett, men det var nok kun pga jeg ikke var vant med menyene, det ble lettere etterhvert...
    En Avforumer hjem til deg er vel det beste ja, om du ikke klarer å lokke en med deg hjem, så bare spør her

edit; Jeg lurer egentlig på et par ting selv, men har bestilt meg en Radioshack, mulig den gir meg svaret jeg leter etter...
    Nei men bare en sånn liten ting som å bruke auto kalibreringen... setter i pluggen så får jeg opp menyen. Men kan ikke flytte meg opp eller ned eller trykke enter... så ga opp hele greia jeg

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    472
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei men bare en sånn liten ting som å bruke auto kalibreringen... setter i pluggen så får jeg opp menyen. Men kan ikke flytte meg opp eller ned eller trykke enter... så ga opp hele greia jeg
    Gi det en ny sjangs når du får det nye systemet i hus, så tar du det derfra:-D

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trykk på "SETUP" knappen på fjernkontrollen en gang til.

Newcomer Larsemann sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Måtte korrigere litt på auto setup'en her i stua, men det funket bra etterhvert. Skru opp sub litt osv.

Har fått prøvd den litt skikkelig på bd, og er veldig fornøyd her! VELDIG mye bedre enn den gamle Sony ES'en jeg hadde!! Dynamikk og klarhet!
    Utenom bedre lyd generellt er den mye mer brukervennlig når man får satt seg litt inn i systemet.

En ting jeg ikke har prøvd er musikk fra PC (Itunes) via HDMI. Går det? Har brukt minijack til phono før, men burde vel være bedre over HDMI?

PS: ****, har fått linser idag, nå må vel tv'en byttes brennkjapt også....!!:twisted: Ser ting i nytt lys nå!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Larsemann
    En ting jeg ikke har prøvd er musikk fra PC (Itunes) via HDMI. Går det? Har brukt minijack til phono før, men burde vel være bedre over HDMI?
    Ja, klart det går!

Newcomer Larsemann sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    Ja, klart det går!
    Da må vel det bli bedre?

Prøves i morgen!

Newcomer StianLarsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Erstatter for gammel traver?

har en Sony TA-E9000ES, rein pre-amp for multichannel 2001 modell.
    Låter som et skudd og like tight, men mangler både HDMI og de siste lydformatene.

Skulle vel tro at en 765 ville gjøre susen her, har jo en stabel med effekttrinn..

Stian

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av StianLarsen
    har en Sony TA-E9000ES, rein pre-amp for multichannel 2001 modell.
    Låter som et skudd og like tight, men mangler både HDMI og de siste lydformatene.

Skulle vel tro at en 765 ville gjøre susen her, har jo en stabel med effekttrinn..

Stian

Ville nok si at DENON AVR-2310 Gir mest for pengene utifra hav jeg har lest. Litt keen på en slik selv, så skal nok selge min Yamaha

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har blitt utrolig lave priser på Denon i det siste.
    Guttungen her har handlet AVR1910, kostet ca. 3500,- når han kjøpte, nå koster de 2800,- og den kostet opprinnelig 5000,-.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Side 7 av 8 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •