Hjemmekino til ca. 20.000.-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjemmekino til ca. 20.000.-

Hei!

Har sitti hele dagen idag og sett over hva jeg har og dess verdier. Blir ca. 15.000.- på bruktmarkedet. Så har jeg 10.000.- som jeg hadde tenkt og komplitere med. Men velger heller og kjøpe allt nytt.

er egentli ikke opptatt av noe spesielt merke, men må si med fornøyd med Harman Kardon sine produkter.

Eneste jeg kommer beholde en stund til er min 47" SONY LCD TV. som er et år gammel. Denne vil seinere byttes ut mot noe større, men ikke enda.

Bak høytallerne skal stå på stativ.

Rommet det skal stå i er en åpen stue/kjøkken løsning på ca 4x8meter. Når jeg sitter i sofaen har jeg da ca 3,5-4 meter til TV:n

Kan jo ikke unngå og se på surround.no sin XTZ 99 + 93-pakke 5.2. Stilig og med bra omtale. Men da har vi bare ca. 6.000.- igjen til reciver og en bra DVD-spiller.
    Noe jeg også tenker på med denne pakken er at det kanskje blir noen naboklager med 2x12" som SUB?

Åpen for forslag =)

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SVS STS-01 Full Size 5.1 PB12-NSD 2xSTS-01 | 2xSBS-01 | SCS-01 | PB12-NSD - SVS - L-Sound AS

En Yamaha RX-V765 til 3500kr på Lefdal hvis tilbudet fortsatt gjelder også har du nok igjen til en grei BD-spiller.

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    SVS STS-01 Full Size 5.1 PB12-NSD 2xSTS-01 | 2xSBS-01 | SCS-01 | PB12-NSD - SVS - L-Sound AS

En Yamaha RX-V765 til 3500kr på Lefdal hvis tilbudet fortsatt gjelder også har du nok igjen til en grei BD-spiller.
    Åssen spiller disse opp emot f.eks. Dali Concept 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •