Hjelp til konevennlig Hi-fi - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer kamfjordmx sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kamfjordmx
    Dali mentor 6 er en stor favorit hos meg. går meget dypt og har en fantastsik lyd kvalitet. Kombinert med en Lyngdorf SDA2175 blir dette en uslåelig kombo.

Bowers & wilkins CM7 tilsammens med en NAD C355 er en varm kombo, på den mer økonomiske siden av lyd universet, og er spesilt å anbefale om du ønsker en god pakke som leverer i forhold til pris og størelse.
    pene å se på er de også
    Er å få i sort piano lakk.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Konevennlig hifi handler mye om betjening også. Jeg har ikke surround, bruker Get sin fjernkontroll til tv`en, men er stereoen på for lyden fra tv er kona helt på vidderne, hun vet ikke hvordan hun da regulerer volum. Get fjernkontrollen regulerer bare lyden på tv`et.
    Den fjernkontroll der skifter kanal, den der regulerer volum, er det dvd er det ikke den, men den tredje fjernkontroll, inngang på tv kan bare velges med fjernkontrollen til Panasonic der ligger i skuffen, lyden fra tv kan ikke reguleres med fjernkontrollen fra Get når det går igjennom stereoen fordi Dolby Digital pcm er valgt som output osv osv, jeg vet jo alt det men himmel og hav hun blir forbannet når jeg prøver å forklare det....og det er egentlig rett før jeg selv blir forvirret mange ganger, et *******.
    Så uansett hva du kjøper, få deg en universal fjernkontroll, og èn man skjønner noe av.....

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •