HIFI TV-Program

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer ICE_84 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lightbulb HIFI TV-Program

Mulig det er flere som har tenkt på dette og kanskje det finnes en tråd om dette allerede, men jeg fant ikke noen i farta...

I disse dager er det jo så mange bilprogrammer på TVen for de som er interessert i det... (meg inkludert)
    Hadde det ikke vært morro/kult om noen i Norge hadde startet et TV-program for HIFI og Hjemmekino interesserte, der de hadde hatt tester og info om nylanseringer mm.
    Kansje greit om noen av dem som allerede har blad ute på markedet avanserer til TVskjermen, f.eks. "Lyd & Bilde" og/eller "Hjemmekino" eller noen andre...
    Programmet kunne jo hete noe i denne duren... AudioFil, TopSound eller lignende :-D

Vet jo at kanskje interessen for dette i Norge og resten av verden er noe mindre enn når det gjelder bil, men dette vil jo høyst sannsynlig øke interessen for GOD lyd og bilde i Norge og igjen føre til økt salg av slikt utstyr.

Er dette bare noe jeg synes er en god ide eller

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    AV-TV ? Ideen er god , men tviler på at det lar seg realisere (tv produksjon er dyrt ) Da blir det bransjen selv som må bære kostnadene og veien til ren reklame kan bli veldig kort........ Målgruppen er vel ca. like stor som isbadere :-D
    Tenk deg " Hysteriske" Larsen som programleder..SE HER GUTTER ; DEEE FEITE BASSPORTENE Skrekk og GRU

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •