PA anlegg kobling

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PA anlegg kobling

Hei

Har kjøpt et PA anlegg som består av 2 topper, 2 subber, en forsterker til topper og en til subber samt et delefilter, som skal brukes i russetiden. Det jeg trenger hjelp med er å finne en mikser å bruke sånn at vi kan spille fra pcen.

Går det an å bruke denne:djbutikken.no ?
    Snakte med noen på sagevik, der sa de at man burde ikke bruke RCA men Jack.

Har fått låne en Behringer Eurorack UB1204FX-Pro, hvor jeg har koblet på de to xlr-kablene som går ut fra delefilteret, i main outputs på mikseren. Er kanskje litt dumt, men jeg vet ikke hvordan jeg skal koble til lydkilde på den.

Ble kanskje litt mye det her. Det jeg egentlig lurer på er om jeg kan bruke den mikseren fra djbutikken (link). Og hvilke kabler trenger jeg?

takker for svar

Intermediate Protet sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ..linken din var rett til hovedsiden, så er usikker på hvilken mikser du tenkte på.

uans, så de har flere 2 kanalers dj-miksere som sikker kunne passe ditt bruk.

om det er xlr ut på mikserne er usikkert, men det er enten det eller RCA/phono. det du trenger av kabler i tillegg er minijack(antar det er det du har ut av pc'en) til stereo-phono(rød-hvit) som skal inn i en av de to inngangene som er på de 2-kanalers dj-mikserne. akkurat som du gjør når du kobler pc'en analogt til anlegget hjemme.

EDIT: herregud så teit den linkinga på djbutikken var, kan ikke få med hele adressen. ren tekst går kanskje? djbutikken.no/index.php?cPath=77_24_25

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •