På tide at Bose får litt skryt ! - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 9 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9
Viser resultater 161 til 167 av 167
    Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg var innom Bose-butikken på Sandvika Storsenter for en (god) stund siden, hvor disse stod å spilte. Testen nevner dette med stor "soundstage", men da jeg hørte på disse hørtes det ut som de ikke var koblet i fase, veldig pussig lyd. Selgeren påstod dog at de var koblet riktig, selv om jeg egentlig fremdeles mener det motsatte...

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg var på en expert butikk som var stor som et fjell. der spillte de på et BOSE-system, men det ante ikke meg, men det dunka i hele butikken å du hørte bassen på god avstand. da jeg kom bort å så på den lille greia som dunka så sinnsykt ble jeg inponert med en gang! så at folk klager skjønner ikke jeg

Active MB-S124 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bassen for meg er ikke sånn fryktelig viktig bare den gjengis riktig og stramt. Erfaringen jeg har fra Bose tilsier noe helt annet.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørt på endel Bose i diverse Elkjøp butikker jeg har vært i nå og jeg er sykt imponert altså.

Helt horrible priser men det går jo an å kjøpe høyttalerne løst og heller gå for en egen og høyst sannsynlig bedre receiver en det som følger med.

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er overvurdert i virkeligheten. Derfor er de skikkelig hatet på forum som dette. Folk som har peil skjønner at de er gjerne litt overpriset og de finnes mange, MANGE bedre alternativer. Men mange vet ikke dette, derfor blir de hatet av de som har peil. Ofte litt ufortjent hat i tillegg.

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bose har vel hele tiden vært opptatt av at reflekterende, bakoverrettet lyd skal levere miraklene. Noen liker muligens konseptet, andre synes det er dyr dritt.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bose behøver jo ikke å være så dyrt om en kjøper høyttalerne løst, starter på 7600,- og opp til 11000,-

Men er som andre sier mange andre alternativer, men jeg har ikke hørt så langt noen så små høyttalere som gir så bra lydbilde som disse små greiene.

Tror mange som "hater" Bose er pga noen så små høyttalere gir lydbilde og gøy faktor som i mange tillfeller en ikke får i høyttalere som er vesentlig dyrere. Sitter selv med noen B&W 805D og jeg blir helt paff over lyden til Bose og sitter nesten å vurderer om jeg skal gidde å bruke så mye penger på å bygge ut et fult B&W 5.1 oppsett her slik.

EDIT: Når det er sagt så er dem selvfølgelig ikke i nærheten av å formidle musikk på en bra måte synes jeg. Men lydbilde til film, nam nam.

Side 9 av 9 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •