Naim Uniti eller tilsvarende

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Naim Uniti eller tilsvarende

Halloen,

Er ny på forumet og har begynnt å få innterssen av lyd igjen etter mange år med P-4 på kjøkken radioen.

Kjøpte mer Audiovector S3 høytaller og ønsker ny forsterker og CD spiller etter de tok kvelden.

Kom over Naim Uniti som har forsterker, cd, radio(inkl DAB), og nettverk. Dette virker som helt perfekt med en boks som har alt og i tillegg kan hente musikk fra nett. Pluss så skal det være god lyd i denne også:-D :-D

Har ikke hørt noe lyd fra den, men Naim er jo kjent for å lage god lyd og testene viser at denne skal være bra.

Er det andre spillere som har samme funksjoner? Er ikke kjent inne HiFi verden så er det noe på forum som kjenner til andre spiller som er lik.

Prisen på Naim ligger rundt 22000kr etter det jeg har fått med meg og det ligger i øverpris leie for meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det bare Naim som levere slik boks med alt i??

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

uniti

Har bestilt en slik sak, skal skrive et kort review når jeg har fått testet boksen. På papiret inkl. tester så virker den svært lovende. WAF, brukervennlighet, kvalitet, funksjonalitet og èn stikkontakt/kabel gjorde til at jeg gikk til innkjøp..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RnR
    Har bestilt en slik sak, skal skrive et kort review når jeg har fått testet boksen. På papiret inkl. tester så virker den svært lovende. WAF, brukervennlighet, kvalitet, funksjonalitet og èn stikkontakt/kabel gjorde til at jeg gikk til innkjøp..

Herligt, ser fram til å lese hva du skriver. For meg blir ikke handel før slutten av januar etter alle har fått sitt i Jula og far får vente å se hva det er igjen8)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •