Fra mp3 til Flac - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Fult mulig jeg får kjøpt de. Handler på play.com. De har lite utvalg. Dvs de har ofte én cd fra hver "serie" med album(absolute music f.eks) Jeg er interessert i hele samlingen. Det er faktisk mye stress å kjøpe en cd fra hvert sted. Også er det noe som mangler. Et raskt søk på "Tiesto" svarte til 0 produkter hos de nettsidene som leverte nedlastbar flac. Utenom Beatport. Der hadde de faktisk sykt mye. Men så igjennon veiledningsvideoen. Og der var det mp3. Stemmer dette? eller er det flac?

Tilgjengelighet er ordet. Er ikke så interessert å betale 219 per cd. Som det koster for "import" på platekompaniet.
    Beatport har 320kbps MP3, det er generelt VELDIG god kvalitet på musikken som ligger der.

At du synes noe dyrt er dessverre et litt dårlig argument for å ikke betale for en vare.
    --
    Thorbjørn

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hybris
    Beatport har 320kbps MP3, det er generelt VELDIG god kvalitet på musikken som ligger der.

At du synes noe dyrt er dessverre et litt dårlig argument for å ikke betale for en vare.
    Har vel ikke sagt at jeg ikke vil betale pga det er dyrt. Men at det ikke er tilgjengelig. Hvis jeg kan velge mellom to varer og den ene koster 200 og den andre koster 80, så velger jeg den til 80, til tross for at jeg må importere den etc. Derfor handler jeg mye på play.com.

Men det er ikke det som er problemet Her er untaket fra regelen: CDON
    Cdon har forstått det. Det er sånne "serier" med cder jeg er på jakt etter. Beatport hadde utrolig mye av det jeg letet etter faktisk, men de har liksom ikke hele cder. Hvis det er noen som vet hvor jeg kan skaffe slike serier med cder. top100BestTrance
    Slike samlecder er jeg på jakt etter.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ala denne?

Trance Top 100: Various Artists: Amazon.co.uk: Music

amazon.co.uk har mye musikk.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mteinum
    Ala denne?

Trance Top 100: Various Artists: Amazon.co.uk: Music

amazon.co.uk har mye musikk.
    Yepp, takker. Har ikke vært så mye borti akkurat amazon. er det butikk som play.com eller er det brukt som selges ala finn.no/qxl.

EDIT: Fant en del av det jeg søkte på nå ja. Da har jeg fått mye av det jeg lurte på og har spurt om. Er bare ikke så kjent på utenlandske shopper. Oppdaget play.com for ca 4 mnd siden. Har bestilt ca 40 blu-rays derifra.
    Riktig

Takker for alle råd/tips. Kommer til å fortsette å lete rundt etter cder. PS: Vet dere valutakursen de bruker på beatport. Evt hvor jeg kan finne ut hva den er til en gitt tid. Banken/beatport. Tenker på handel etc. Hvordan vet jeg hvilken kurs som blir brukt?
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Yepp, takker. Har ikke vært så mye borti akkurat amazon. er det butikk som play.com eller er det brukt som selges ala finn.no/qxl.

EDIT: Fant en del av det jeg søkte på nå ja. Da har jeg fått mye av det jeg lurte på og har spurt om. Er bare ikke så kjent på utenlandske shopper. Oppdaget play.com for ca 4 mnd siden. Har bestilt ca 40 blu-rays derifra.
    Riktig

Takker for alle råd/tips. Kommer til å fortsette å lete rundt etter cder. PS: Vet dere valutakursen de bruker på beatport. Evt hvor jeg kan finne ut hva den er til en gitt tid. Banken/beatport. Tenker på handel etc. Hvordan vet jeg hvilken kurs som blir brukt?
    Du kan jo kjøpe en låt eller to så ser du jo hvilken kurs som brukes. Den er nok ikke så langt unna reell kurs (som du finner på XE - The World's Favorite Currency and Foreign Exchange Site)
    --
    Thorbjørn

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •