Trenger hodesett som er godt Lukket

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hodesett som er godt Lukket

Legg merke til at jeg skriver Lukket med stor L !

Har telefon som arbeidsverktøy for tiden, sammen med naboene på jobben som gjør det samme med en avstand på 0,5 meter blir det slitsomt å høre naboen skravle høyt i ett sett.

Har dere tips til noen gode headsett jeg kan vurdere?

Har prøvehørt to til nå, DT Pro 770 og ett annet med støyreduksjon som jeg ikke husker hva het. Ble litt skuffet over det som hadde støyreduksjon da jeg trodde det ville funke bedre.

Har lest at DT Pro 770 M skal være godt isolert. Vet dere noe om dette? Har dere ett hodesett som dere kan anbefale?

Pris, maks 2000 kr, om det koster mindre gjør ikke det noe.

Settet skal først og fremst brukes for å dempe støy utenifra. Om det låter bra til musikk i tillegg (pop, r&b, vg-lista). Lyden i DT770 var forøvrig bra, men for lite støydempende.

Hvis du har ett tips så kom gjerne med det. Jeg er ganske blank her, og betjeningene i de butikkene jeg har vært i virker ikke særlig kunnskapsrike

Active
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av IImilleniumII
    Legg merke til at jeg skriver Lukket med stor L !

Har telefon som arbeidsverktøy for tiden, sammen med naboene på jobben som gjør det samme med en avstand på 0,5 meter blir det slitsomt å høre naboen skravle høyt i ett sett.

Har dere tips til noen gode headsett jeg kan vurdere?

Har prøvehørt to til nå, DT Pro 770 og ett annet med støyreduksjon som jeg ikke husker hva het. Ble litt skuffet over det som hadde støyreduksjon da jeg trodde det ville funke bedre.

Har lest at DT Pro 770 M skal være godt isolert. Vet dere noe om dette? Har dere ett hodesett som dere kan anbefale?

Pris, maks 2000 kr, om det koster mindre gjør ikke det noe.

Settet skal først og fremst brukes for å dempe støy utenifra. Om det låter bra til musikk i tillegg (pop, r&b, vg-lista). Lyden i DT770 var forøvrig bra, men for lite støydempende.

Hvis du har ett tips så kom gjerne med det. Jeg er ganske blank her, og betjeningene i de butikkene jeg har vært i virker ikke særlig kunnskapsrike
    Hvis DT770Pro demper for lite, har du ikke mange vellydende alternativer igjen.
    DT770Pro demper 18dB og DT770M demper 32dB. Lydkvaliteten er ikke veldig bra på DT770M, og bassgjengivelsen er "dempet" og stereoperspektivet dårlig (midt i hodet).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •