Trenger ny platespiller - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av rhypno
    kan diskutere til man dør hva som er verdens beste,men temaet var en med god lyd og ligner en som Project Classic line.Men info fra de med millioner på bok er også greit å få nye opplysninger om hva de har av erfaring med sine rigger.Men de blir en drøm for oss som må spare og bytte inn for å holde følge.Mvh.Tor
    Et lite tips: Bruk gjerne mellomrom etter komma og punktum. Det blir veldig slitsomt å lese innleggene når de er så sammenpresset.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rhypno
    :twisted:
    diskusjoner om verdens beste pl.spillere blir som kongen uten klær.

Det eneste jeg er ute etter er en god platespiller jeg kan spille sviskene mine på. Ikke et hi-tech monster, med utseende som et kommende Star Trek farkost, men en god platespiller som ser ut som en platespiller.

Har en brukbar forsterker og gode høyttalere så lyden skal nok bli bra selv uten en platespiller til 10.000,-

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo smak og behag. Jeg synes RPM-serien til Pro-ject er lekre og jeg er veldig fornøyd med min som er den billigste. Halv pris av din antydning pluss RIAA. Men Pro-ject debut får jo også veldig gode skussmål og ser "normal" ut. Den finnes også med innebygd RIAA.

Newcomer rhypno sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Project D evt.Classic?

hvis du bare vil ha god lyd er jo Thorens sine rimelige en bedre investering enn REGA 1 eller Project sin rimeligste.Men Classic-line er en som passer meg bedre av nye?Sjekk om hva Hi-Fi Klubben tar for å ta inn DENON DP-500?som koster ca.6000 nå i utlandet og er manuell og til sikkert 1/4del av prisen til P.Classic Line serien koster her i landet selv om de ser nesten ut som kopier.Men foretrekker å bruke det en p.rmp i middelklassen på en brukt om man sjekker den før salg.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •