Nyinnkjøpt stereo.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nyinnkjøpt stereo.

(vet ikke om dette er rette plassen for denne tråden)

Bestillte nye høytalere igår kveld
    Det ble Dynavoice M-65 EX.
    Er veldig spent på trøkket i disse

Forsterker og Cd-spiller er foreløpig et noe eldre ektepar fra Technics.

Kjøpte kabler på HFK idag. Første gang jeg bruker 1000.- på ledninger...:???:
    Men det koster å værra kar har jeg hørt, og jeg handlet bare slike rimelige løsninger....
    Kjøpte Argon 5005 signalkabel PC til anlegg.... har 200gig med musikk på pc som jeg vil nytte meg av.
    også kjøpte jeg 6m med VAN DEN HUL The snowline.... til høytalerne.

Så får vi se om det blir noe lyd i dette

Newcomer Tacritan sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende!

Kablene kunne du nok spart deg litt penger på, overkill å bruke 1000 kroner på sånt, men får håpe du blir fornøyd.

Ang lyd fra pc'en, hva slags lydkort har du? Jeg har gående en liten kampanje for meg selv der jeg anbefaler alle å oppgradere lydkortet sitt, da vanlige integrerte kort låter BAJS. Det er en særdeles billig oppgradering og mange får en A-HA opplevelse når de prøver nytt kort.

Newcomer Prat sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tacritan
    Ang lyd fra pc'en, hva slags lydkort har du? Jeg har gående en liten kampanje for meg selv der jeg anbefaler alle å oppgradere lydkortet sitt, da vanlige integrerte kort låter BAJS. Det er en særdeles billig oppgradering og mange får en A-HA opplevelse når de prøver nytt kort.
    Denne: M2Tech virker veldig enkel og spennende... Billig er den og:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det overkill med kabler til 1000.- (totalt altså)??
    La meg på nest-laveste nivå i pris og tenkte heller jeg kunne oppgradere seinere hvis ny forsterker finner veien hjem i stua.....
    Uansett - kabler er jo bare gøy. Gøy med noe annet enn de orginale.... De nye er røde og feite

Den M2TECH saken så jo litt merkelig ut. USB? Jack? Uansett -for min del blir det å dra frem CD-samlingen igjen. PC samlingen blir sekundær hverdagsmusikk

Nå begynner planer om hvordan stua skal rigges etter anlegget.... ikke omvendt slik det har vært i 10 år :???:

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1000,- er sjelden overkill....
    Iallefall hvis man får dem ferdig terminert og de sånn ellers ser helt greie ut.
    Men, hadde de klart å selge deg noen som kostet like mye som M65 så kunne jeg ha gått med på å kalle det overkill

Newcomer Tacritan sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audio-mannen
    Er det overkill med kabler til 1000.- (totalt altså)??
    La meg på nest-laveste nivå i pris og tenkte heller jeg kunne oppgradere seinere hvis ny forsterker finner veien hjem i stua.....
    Uansett - kabler er jo bare gøy. Gøy med noe annet enn de orginale.... De nye er røde og feite

Den M2TECH saken så jo litt merkelig ut. USB? Jack? Uansett -for min del blir det å dra frem CD-samlingen igjen. PC samlingen blir sekundær hverdagsmusikk

Nå begynner planer om hvordan stua skal rigges etter anlegget.... ikke omvendt slik det har vært i 10 år :???:
    Ah, totalt ja, beklager da misforstod jeg. Trodde du hadde kjøpt signalkabler til en høvding. Da er vi plutselig litt mer enige.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    uff nei. Da tror jeg at jeg hadde vært både en og to hender fattigere når fruen hadde sett kontoutskriften.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •