Separat cd-spiller og forforsterker vs cd-spiller med innebygget forforsterker ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Separat cd-spiller og forforsterker vs cd-spiller med innebygget forforsterker ?

Ja, som navnet på innlegget sier, så lurer jeg på hva som er å anbefale av separat cd-spiller og forforsterker, eller er det rett å slett like bra med en cd-spiller med innebygget forforsterker når man kommer opp i en viss prisklasse?

Hva mener dere?

Er det noe man bør være obs på ved å gå for en løsning med innebygget forforsterker? Jeg, for min del syns dette virker genialt å kunne godt tenke meg en slik løsning selv i fremtiden.

Det hadde vært greit med en liten innføring i hva som er negativt/posetivt med denne løsning. Regner med flere av medlemmene her inne har en cd-spiller med innebygget forforsterker og kan fortelle litt om hva de anbefaler og syns

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har aldri hatt det eller testet det, men det som slår meg er begrensningen i antall innganger. Noen har sikkert digital inngang (harddisk-basert avspilling evt. BD), men det er jo kjekt med analog i tillegg (LP).

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cd spiller er avlegs, bruk pc´en istedet, her får du både cd/dvd/blu-ray avspiller og kan f.eks. bruke Juice HiFi sin geniale romkorreksjon.
    Mange forforsterkere fås desuten med dac moduler, Bryston f.eks., om du ikke vil konvertere i pc´en.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •