Stereoanlegg? Ikke i mitt Hus!! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ding Chavez
    ..og av og til så er det ålreit og få høre at det er ok å "stand up for yourself" også
    +1

Et forhold handler om å gi og ta.

Active
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Seriøst.. Dette her er en fyr som liker musikk og vil ha go'lyd, men ikke får lov til å ha høyttalere, derfor bør vi hjelpe han best mulig, uten å hinte om at han bør finne seg ei ny (bedre) dame, tipper han har det godt med ho på alle (andre) mulige måter. Stax'n låter meget godt, og den kan han ha for seg selv. Derfor anbefaler jeg den på det sterkeste.
    Her lukter det tøffel..Hvorfor skal vi gutta inngå urimelige kompromisser med dragen...Når de kan fylle stua med masse krimskrams som vi normalt ville greie oss uten? men klager vi?? nei..

kan ikke kona leve med hobbyen og unne mannen sin den gleden så tviler jeg på at forholdet har det bra.

Newcomer chrisjorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Morsomt!

Hei Gutter!

Takk for mange gode, og ikke minst morsomme innspill!! Klart jeg kan bygge svært om jeg vil, tenkte egentlig mest på å få noen gode innspill på headphones med de nye rørforsterkerne fra teks trends, så var jo min kongeplan og si: Se her kjære!! Slik har jeg gjort, for det er ikke så viktig for meg:-) Har noen gode kvadrat meter nede i kjelleren jeg skal "oppgradere" snart skjønner dere gutter!! Ser jo at jeg fortjente litt tyn for dette:-)

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av andersj
    Her lukter det tøffel..Hvorfor skal vi gutta inngå urimelige kompromisser med dragen...Når de kan fylle stua med masse krimskrams som vi normalt ville greie oss uten? men klager vi?? nei..

kan ikke kona leve med hobbyen og unne mannen sin den gleden så tviler jeg på at forholdet har det bra.

Om det lukter tøffel, skal jeg ikke si så mye om, en vet jo meget lite om deres forhold ellers, det kan jo være at han har en drøss med hobbyer, og at hifi er hans siste nye hobby, og at frugan nekter store høyttalere p.g.a han har fylt hele huset opp med andre hobbyer.. hvis så - så er det ikke noe "stygt" fra hennes side, men hvis dette er hans eneste hobby, så kan en jo hinte om at NOE bør en få lov til å bruke fritiden til.

Men igjen, Stax'n er meget god...
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Om det lukter tøffel, skal jeg ikke si så mye om, en vet jo meget lite om deres forhold ellers, det kan jo være at han har en drøss med hobbyer, og at hifi er hans siste nye hobby, og at frugan nekter store høyttalere p.g.a han har fylt hele huset opp med andre hobbyer..
    En eks-kollega av meg hadde over 60 fiskestenger! 60? sa jeg. Herregud, stanga er jo over vann og fisken under! Kom ikke gjennom der gitt..

Sorry for OT. Tipser fremdeles om Waterfalls vegghøyttalere.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •