Bytte Firmware Sony DVP-NS9100ES

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bytte Firmware Sony DVP-NS9100ES

Har nettopp kjøpt en Sony DVP-NS9100ES brukt, men får ikke spilt av DVD via HDMI kabelen. Ha lest på nettet at dette kan være relatert til at spilleren har HDMI ver 1.1 samt at TVen min (Sony) støtter xvYCC color feature (x.v.Color™). Ser på Sonys sider fra USA at de har en Upgrade der som skal fikse dette problemet, men den er kun for US og Kanadiske modeller....
    Noen som har vært borti dette problemet.. evnt gjort noe med det?

Sony DVP-NS9100ES Firmware? - Home Entertainment Technology - Digital Spy Forums
    Sony eSupport - DVP-NS9100ES - Software Updates & Drivers

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,895
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av titerjesen
    Har nettopp kjøpt en Sony DVP-NS9100ES brukt, men får ikke spilt av DVD via HDMI kabelen. Ha lest på nettet at dette kan være relatert til at spilleren har HDMI ver 1.1 samt at TVen min (Sony) støtter xvYCC color feature (x.v.Color™). Ser på Sonys sider fra USA at de har en Upgrade der som skal fikse dette problemet, men den er kun for US og Kanadiske modeller....
    Noen som har vært borti dette problemet.. evnt gjort noe med det?

Sony DVP-NS9100ES Firmware? - Home Entertainment Technology - Digital Spy Forums
    Sony eSupport - DVP-NS9100ES - Software Updates & Drivers

En telefon hit kan nok gi deg svar på om det finnes firmware og hva den eventuelt gjør/fixer;
    Servicekompaniet AS

Jeg tror ikke dette har noe med xvycc å gjøre. Jeg tipper det har med HDMI-kompatabilitet mellom spiller/switch/kilden å gjøre, eventuelt kabelen. Har du prøvd en annen kabel? Har du testet spiller på en annen TV.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •