Vurdering av anlegg?!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vurdering av anlegg?!

Halloen!
    Kjøpte eit stereoanlegg i vår og lurer egentlig på om det er noko til anlegg? Har ikkje so veldig mykje peiling på det. so eg vil ha ein vurdering av dikka so kan litt om det?!

• 2x Kef iQ9
    • Xindak Muse Deluxe 1.0 07Edition
    • Xindak XA6950 Integrated Amplifier
    • Xindak FA-1 signalkabel
    • Xindak FS-3 høgtalarkablar (fant dei ikkje på internett, men er iallfall det som står på dei, fant andre i serien, men ikkje dei?)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av foddnar
    Halloen!
    Kjøpte eit stereoanlegg i vår og lurer egentlig på om det er noko til anlegg? Har ikkje so veldig mykje peiling på det. so eg vil ha ein vurdering av dikka so kan litt om det?!

• 2x Kef iQ9
    • Xindak Muse Deluxe 1.0 07Edition
    • Xindak XA6950 Integrated Amplifier
    • Xindak FA-1 signalkabel
    • Xindak FS-3 høgtalarkablar (fant dei ikkje på internett, men er iallfall det som står på dei, fant andre i serien, men ikkje dei?)
    Dette låter sikkert fint, skal jo være gode produkter. Hvorfor lurer du, er du ikke fornøyd?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, fornøyd e eg. men sia detta er det første ordentlige eg kjøpe, uten erfaring, so lure eg litt åsso ha de vell litt med at Xindak ikkje e so kjent, har ikkje sett noko fra dei her innpå og heller ikkje på nettbutikkar. unntatt hos Audiofoni, der alt untatt høgtalarar vart kjøpt

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Xindak er ett bra merke og du får mye for pengene..
    Men, skal du ta det store steget så vil muligens Abrahamsen være tingen? Sjekk med Elkjøp om de har en god pakkepris..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av foddnar
    Joda, fornøyd e eg. men sia detta er det første ordentlige eg kjøpe, uten erfaring, so lure eg litt åsso ha de vell litt med at Xindak ikkje e so kjent, har ikkje sett noko fra dei her innpå og heller ikkje på nettbutikkar. unntatt hos Audiofoni, der alt untatt høgtalarar vart kjøpt
    Xindak produserer anerkjente budsjett hifi - produkter. Din forsterker/CD combo er kanskje den mest populære. Fått gode tester i hifi - tidskrifter, og positv omtale forøvrig. Smile and be happy

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    aaah, eg er ganske ny i detta. so eg har veldig lite erfaring. men takk for info er ganske fornøyd me alt sammen!

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både Xindak og KEF er anerkjente saker. Xindak er et av mange gode kinesiske produkter som etablert seg på markedet de seneste årene, mens engelske KEF har nesten 50 år med godlydstradisjon bak seg.

Det låter sikkert aldeles utmerket - pass bare på å holde oppgraderingsviruset på armlengdes avstand.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •