Burde dette gå på garanti/reklamasjon?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
  1. #1
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    252
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Burde dette gå på garanti/reklamasjon?

    Jeg har en Teac DR-H300DAB, hvor CD/DVD spilleren "jukser/stopper", slik at den er ubrukelig. Den er fint behandlet, og har stått på samme sted siden den var ny. Lite brukt. Har prøvd med "rense-cd" uten å lykkes.

    Kjøps dato er 04.12-2006, hos Soundgarden.

    Burde en slik reparasjon gå under garanti eller reklamasjonsrett?

    Enheten nærmer seg 3 år. Oppdaget problemet nylig, slik at jeg har ikke fått snakket med Soungarden.

  2. #2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette går under reklamasjonsrett, da varen forventes å ha en levetid på minst fem år. Det er selger som har bevisbyrden ifht å bestride din rett til reklamasjon.

  3. #3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    252
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takk for tilbakemeldingen. Det var det jeg trodde selv også. Regner med at Soundgarden ordner greit opp i dette.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •