Kjøpe høyttalere på Ebay?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe høyttalere på Ebay?

Handler til vanlig ganske mye på eBay og ser at det ligger myyye høyttalere der også til svært gode priser. Kunne godt tenkt meg å bestille en Klipsch RC-64. Men er skeptisk av natur og vet det er en mulighet for å bli svindlet der. Noen som har erfaring med kjøp over dammen?

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kjøp 2 bluray spillere, en hd-dvd spiller og 2xpronto fjernkontroller ++ fra USA, ingen problemer. Sjekk feedback så er du somregel trygg.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann

Jeg kom over denne tråden og lurer på når man kjøper en blu-ray spiller i USA , da spiller den bare av US versioner av Blu-ray. Samt man må vel ha en ny strømkontakt. (er vel bryer bak på spilleren til og regulere volten)

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av yuri555
    Heisann

Jeg kom over denne tråden og lurer på når man kjøper en blu-ray spiller i USA , da spiller den bare av US versioner av Blu-ray. Samt man må vel ha en ny strømkontakt. (er vel bryer bak på spilleren til og regulere volten)
    Alle mine spillere har vært rene 110v, så jeg bruker trafo fra clas ohlson/teknikkmagasinet. Spilleren blir da sone A ja, og vil ikke spille sonelåste reg B.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Alle mine spillere har vært rene 110v, så jeg bruker trafo fra clas ohlson/teknikkmagasinet. Spilleren blir da sone A ja, og vil ikke spille sonelåste reg B.
    Så lenge du ikke kjøper en oppo da, men som Shallow sier så må du i utgangspunktet regne med 110volt og sone A.

Bare les beskrivelsen i auksjonen, er det en spiller med multivolt og/eller sone/reigonsfri står det som regel der.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av redline
    Handler til vanlig ganske mye på eBay og ser at det ligger myyye høyttalere der også til svært gode priser. Kunne godt tenkt meg å bestille en Klipsch RC-64. Men er skeptisk av natur og vet det er en mulighet for å bli svindlet der. Noen som har erfaring med kjøp over dammen?
    Har kjøpt mye fre Ebay.com og har aldri opplevd noen problemer, men sjekk alltid feedbackene, de gir deg en god ide om hvordan selgeren er.

Active maximan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke i nærheten så stor sjanse for å blir svindlet på Ebay som avisene gir uttrykk for. Så lenge du holder deg til selgere meg OK feedback og betaler med kredittkort er du trygg. Da vil du få igjen pengene av banken om noe ikke skulle stemme.
    Problemet er heller frakt. Å frakte noe slikt fra USA er langt ifra billig. Og skulle det blir noe galt med dem så har du ikke mye garanti å snakke om.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker man jetcarrier til å frakte større pakker, med båt, koster det faktisk ikke så mye. Tar bare litt lengre tid

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •