Hei,

Jeg driver å pusser opp soverommet nå og har litt planer om å få litt lyd inn på soverommet. Ikke noe fryktelig fancy, men lite, elegant og forholdsvis rimelig.

Det jeg har gjort er å trekke en tp kabel inn på soverommet og kjøpt meg en Aiport Express som planen var å koble til en Mac jeg har liggenes, også skal AE kobles til en forsterker. Dermed kan jeg styre alt fra de iPhonene i huset.

Men jeg er på jakt etter forsterker + høytallere jeg kan bruke. Planen var å felle inn i høytallerne i taket. Så jeg har sett for meg en t-amp av noe slag, siden de er små men effektive. Prøver å finne en forhandler til Sonic Impact super, men finner det ikke. Noen som har noen tips, eventuelt om det finnes noen gode alternativer, ser det finnes noen som heter Pyle PCA1/PCA2 på ebay f.eks.

Men det store spørsmålet, hva slags høytallere kan jeg bruke. Må jeg gå til innkjøp av "innbyggingshøytallere" eller kan jeg f.eks bruke noen vanlige bilhøytallere? Det vil si, kan bilhøytallere brukes på en t-amp? Hvis ikke, hvor finner jeg forholdsvis rimelige, men gode høytallere til å montere i tak?