Hva er din unnskyldning for å vurdere nok et nytt produkt ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer Helgenen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva er din unnskyldning for å vurdere nok et nytt produkt ?

Er sannsyligvis ikke den ivrigste på fronten, men når høsten kommer så kommer trangen til å vurdere nye produkter, nå er det ny blue ray spiller som står på menyen, har pr idag en PS3 som brukes som blue ray spiller, men prøver vel egentlig å overbevise meg selv om at den fungerer dårlig på cd, ikke har display...å ja den er ikke slik som de andre produktene - den er nemlig avrundet på toppen.....god nok grunn til å kjøpe en egen spiller....tja....eller jeg mener ja. Det er det, så nå er prosessen godt i gang. Det står mellom LG BD390, Panasonic BD80 og Pioneer BD320. Som vanlig en artig prosess der tester og priser studeres grundig - blader leses og internettsider søkes opp. Snakker med kjenninger som allerede har tatt et valg samt finleser avforum....

Noen som kjenner seg igjen....:-D

Tror også tv må byttes snart...skuller hatt en ny nede i kjellerstuen...å da kan jeg jo bytte ut den oppe å flytte den ned - tenker jeg :-D

Puh Artig med slike vurderinger...

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min unnskyldning er at mange andre bytter bil mye oftere enn meg... God nok grunn det eller?

Kjenner meg i alle fall igjen i beskrivelsen din. Det tar som regel rimelig kort tid fra jeg har kjøpt en eller annen duppeditt (fotoapparat, videokamera, ipod, høyttalere, tv, komponent til anlegget osv.) før jeg begynner å vurdere en ny.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bil er nå et eget kapittel - vurdere stadig, mc solgt i høst og båten ligger for salg...vel nok om det...nå audio

Jeg har vel også funnet ut at nå har jeg for mange fjernkontroller, selv om jeg også bruker den til forsterkeren på enkle tv-kommandoer. Så nå holder jeg på å se etter det også.

Her er det Logitech som jeg vurderer har sett på harmony one og 1100 - synes vel 1100 virker stiligst men den må være lett å sette opp. Her har jeg lest litt forskjellig i tester, og det er jo selvfølgelig fordelene med de jeg har - alle fungere veldig bra til sine produkter, men fruen er ikke så begeistret over 4 fjernkontroller på vårt lille bord. Dårlig med plass til andre ting (som om det var viktig )

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har faktisk bytta bil mye oftere enn komponenter i anlegget. Gjerne en gang i året. DET er dyrt det. Det er en sykdom. Nå har jeg ikke bil.

Unnskyldningen min er at siden jeg er alenefar så har jeg ikke annet å gjøre enn å sitte foran TV'en. Da må jeg jo ha litt greit anlegg.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke for å demotivere deg, men ble testet et knippe spillere i går også
    Test av åtte nye Blu-ray-spillere - VG Nett om Lyd- og bildetester

Tipper du lander på BD80 da ;P

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Øivind-J
    Ikke for å demotivere deg, men ble testet et knippe spillere i går også
    Test av åtte nye Blu-ray-spillere - VG Nett om Lyd- og bildetester

Tipper du lander på BD80 da ;P
    ånei, så enkelt er det ikke :-D i siste hjemmekino kom LG BD390 best ut. I VG som gjengir testen fra Lyd og bilde så er det LG BD370 som er testet....så da må jeg vurdere det også....:-D

Jeg nærmer meg LG BD390 (selv om jeg ikke har noen erfraing med LG sine produkter, bortsett fra at kona har hatt en LG mobil en gang -dårlig batterikapasitet men det er en annen sak - den er selvf. solgt nå)

Ser forøvrig at Datakjeden selger den billig, men de har den ikke på lager

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    252
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min unnskyldning er at jeg aldri blir helt fornøyd. Jeg føler jeg har skiftet komponenter som sokker det siste halvåret uten å komme i mål.

Nå med Hegel/Dynaudio, føler jeg jeg er lengre unna enn da jeg startet, selv om dette er en "forumgodkjent" kombinasjon.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ble det et nytt produkt på lørdag. Ikke blue ray (ennå), men en Logitech Harmony one, har nå stort sett fått det til å fungere på mine produkter. Har ennå litt finjustering igjen, men det tar jeg etterhvert. Nå gjennstår bare å lære de andre at denne fungere like godt som alle de andre :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Helgenen
    ånei, så enkelt er det ikke :-D i siste hjemmekino kom LG BD390 best ut. I VG som gjengir testen fra Lyd og bilde så er det LG BD370 som er testet....så da må jeg vurdere det også....:-D

Jeg nærmer meg LG BD390 (selv om jeg ikke har noen erfraing med LG sine produkter, bortsett fra at kona har hatt en LG mobil en gang -dårlig batterikapasitet men det er en annen sak - den er selvf. solgt nå)

Ser forøvrig at Datakjeden selger den billig, men de har den ikke på lager

Nå er det jo en annen prisklasse dette, men tenkt på Pioneer BDP-320? Fått mye skryt rundtomkring.

Selv går jeg og småfunderer på om jeg ikke burde hatt ny tv, men samtidig er det jo *egentlig* en bra prosjektør jeg vil ha, så då blir det til at det ikke blir noe, som kanskje er like bra siden jeg skal på ferie om noen mnd'er, helrenovere badrom + kontor pluss mange småprosjekt som står på. :/

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når en ser bort fra div. filmer som kjøpes hele tiden så falt jeg i dag for dette produktet. Prisen var denne helgen kraftig redusert og det passer vel bra til min ps3 spiller...som jeg har begynt å utnytte enda mer. Fant et fint program som nå gjør at jeg kan hente alle filene fra min bærbare pc å se dem på ps3. Og siden jeg nå laster ned en del fra internett også via ps3 så var dette produktet mitt i smørøyet :-D

https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=423805

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble en Samsung Omnia HD en stund for jul + to stk Philips 32" tv'er i julegave til ungene. Så nå har det vært rolig en liten stund. Har akkurat nå ingen nye prosjekter men følger med på diverse sider.

Tv'ene ble forøvrig kjøpt på el-kjøp sin internettbutikk, fikk en flyers her om dagen da var prisen gått ned med kr 500.- Sendte melding til dem, og etter to dager så stod det kr 1000 på kontoen min. Kjempefornøyd med dette.:-D

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bestilt en LG BD370. Begrunnelse: Samsung BD-P1580'en jeg har lagrer ikke 24hz innstillingen permanent og jeg må derfor sette den på for hver gang jeg skal se film. LG ble det fordi jeg har LG TV og håper å kunne gjemme en fjernkontroll.

Har bestilt en SVS AS-EQ1. Begrunnelse: Føler at mine kalibreringskunnskaper ikke yter sub'ene rettferdighet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •